توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق تبلیغات در گوگل دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق تبلیغات در گوگل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق تبلیغات در گوگل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق تبلیغات در گوگل :

بخشی از فهرست تحقیق تبلیغات در گوگل

فهرست:

ندارد
 

منبع:

ندارد

مقدمه

امروزه با توجه به گسترش چشمگیر اینترنت و حضور آن در تمامی بخش های زندگی حضور در آن یک امر ضروری برای تمامی افراد ، موسسات ، شرکتها و سازمان ها می باشد. اما با توجه به گستردگی بسیار زیاد آن تمامی کاربران نیاز دارند برای دستیابی به  اطلاعات و یا خدمات مورد نظر خود از موتورهای جستجو استفاده نمایند. همانطور که می دانید گوگل "Google"  پر طرفدارترین و معروفترین این موتورهای جستجو است که در میان کاربران اینترنتی ایرانی نیز دارای محبوبیت بالایی می باشد و بصورت حدودی می توان گفت که تمامی کاربران اینترنت در ایران حداقل روزی یکبار از این موتور جستجو استفاده می نمایند.

پس در صورتی که شما حضور مناسبی در این موتور جستجو داشته باشید می توانید خود را به میلیون ها کاربری که از این موتور برای جستجو استفاده می نمایند معرفی نمایید .در همین راستا موتور جستجوی گوگل سالهاست که ابزاری به نام Google Adwords را معرفی نموده است تا صاحبان وب سایت ها بتوانند وب سایت خود را از طریق این ابزار در موتور جستجوی گوگل معرفی نمایند. شما هم می توانید سایت یا خدمات خود را به این روش به میلیونها کاربر اینترنتی در ایران و یا تمامی کشورهای جهان معرفی نمایید.

موتور جستجوی گوگل شامل دو بخش می باشد

جستجوی رایگان

جستجوی غیر رایگان یا همان Google Adwords

 

 

در این نوع تبلیغ، نمایش آگهی شما در بخش  Adwords Ads بصورت رایگان می باشد و شما فقط در صورت کلیک بر روی تبلیغ توسط مخاطبین پول پرداخت می کنید ( یعنی گوگل تبلیغ شما را در سمت راست نمایش می دهد و تا زمانی که مخاطب بر روی تبلیغ شما کلیک نکرده است از اعتبارتان کم نمی شود ولی اگر مخاطب به آگهی شما علاقمند شد و بر روی آن کلیک کرد، اعتبارتان کاهش می یابد ) که به ازای هر بار بازدید از 1 سنت به بالا می باشد و مبلغ آن بستگی به نوع کلمات کلیدی که برای تبلیغ سایت خود انتخاب کرده اید دارد. که در این زمینه برتینا در انتخاب کلمات کلیدی برای نتیجه بهتر شما را یاری خواهد کرد. در این سیستم شما می توانید مشخص کنید که در هر روز حاضرید چه مبلغی برای تبلیغ بدهید (حداقل روزی یک دلار) و اگر تعداد بازدیدها از سایت شما بیشتر از این مبلغ شد تا روز بعد آگهی شما متوقف می شود تا هزینه اضافی پرداخت نکنید.

 

 

تفاوت جستجوی رایگان و غیر رایگان گوگل

1. در جستوجوی رایگان شما به ازای یک یا حداکثر چند عبارت جستجو در میان نتایج قرار می گیرید که معمولا این

کلمات کلمات مورد تمایل شما نمی باشند و لی در تبلیغ در گوگل شما می توانید به ازای هر عبارتی که تمایل دارید در

جستجو قرار بگیرید

2. در جستجوی رایگان ممکن است سایت شما در نتایج پایین مثلا در صفحات دوم به بعد قرار بگیرد و چون کاربر در

همان صفحه اول به احتمال زیاد به نتیجه خواهد رسید در نتیجه وب سایت شما دیده نخواهد شد اما در تبلیغ در گوگل

سایت شما می تواند در اولین نتیجه قرار بگیرد.

3. در جستجوی رایگان برای قرار گرفتن سایت شما در نتایج ماه ها زمان لازم است و کوچکترین تغییر در آن نیز مجددا به

ماه ها زمان نیاز خواهد داشت اما در تبلیغ در گوگل وب سایت شما طی چند ساعت در محل مورد نظر شما قرار خواهد

گرفت و هر تغییر طی چند دقیقه اعمال خواهد شد.

4. در جستجوی رایگان شما هیچ ابزار مدیریتی بر روی نتایج یک جستجو ندارید اما در تبلیغ در گوگل شما بطور کامل می

توانید نتایج جستجوی خود را مدیریت نمایید.

5. در تبلیغ در گوگل شما می توانید وب سایت خود را در کشور خاص و یا زبان خاص به نمایش در آورید ولی در

جستجوی رایگان اینگونه نمی باشد.

6. در جستجوی رایگان هیچ گزارشی از طرف گوگل در اختیار شما قرار نمی گیرد و لی در تبلیغ در گوگل گزارشات

مفصلی از طرف گوگل در اختیار شما قرار می گیرد

آگهی های گوگل ادوردز

گوگل ادوردز امکان نمایش آگهی با فرمتهای مختلفی را دارا می باشد. محبوب تربن فرمت آگهی، آگهی متنی می باشد که بعد از آن آگهی های تصویری و متحرک از محبوبیت بیشتری برخوردارند. از فرمتهای دیگر آگهی های تبلیغاتی ادوردز می توان به آگهی های ویدیویی، آگهی های محلی و آگهی هایی که در تلفنهای موبایل نمایش داده می شوند، اشاره کرد.

  شما در گوگل شامل 25 کاراکتر(با احتساب Space) برای عنوان آگهی و و دوخط 35 کاراکتر برای متن آگهی و 35 کاراکتر برای نمایش URL آگهی می باشد

یک آگهی متنی گوگل به شرح زیر است

آگهی Headline

آگهی  Description

URL وب سایت شما Display URL

آدرس URL صفحه مقصد Destination URL

 

نمایش تبلیغات گوگلی (Google Adwords)

وب سایت گوگل Google Search

شبکه گوگل  Google Network

 

سایت گوگل Google Search

وب سایت گوگل شامل بخش جستجوی گوگل می باشد این همان صفحات نتیجه جستجوی گوگل می باشد، کنار یا بالای نتایج جستجو.

محل قرار گیری تبلیغ در گوگل بصورت غیر اختیاری می باشد و یک سیستم خودکار محل قرار گیری تبلیغات را مشخص می نماید اما هرچه هزینه کلیک CPC شما بالاتر باشد شما در نتایج بالاتر قرار خواهید گرفت

ممکن است بدلیل کثرت تعداد تبلیغات آگهی شما در صفحه دوم نمایش داده شود که درآن حالت در صورتی که بخواهید تبلیغ شما در صفحه اول نمایش داده شود شما باید هزینه کلیک را افزایش دهید مانند دو نمونه زیر

در صورتی که توجه نموده باشید دو محل تبلیغ در تصویر بالا قرار دارد یکی بالای نتایج جستجو و دیگری کنار نتایج. بطور کل امکان تعیین دقیق این محل در گوگل وجود ندارد و تنها می توان با تغییر CPC بصورت حدوی محل آنرا تعیین نمود که با آن وجود هم محل تبلیغ ثابت نبوده و در طول صفحه جابجا می شود.

در صورتی که هزینه کلیک شما پایین باشد( 1 تا 20 سنت) در درصد بالایی از موارد (حدود 90 ) تبلیغ شما در کنار نتایج نمایش داده می شود و در درصد کمی از موارد در بالای نتایج و در صورتی که هزینه کلیک شما بالا باشد ( 25 سنت به بالا) در درصد بالایی(بالای 80 درصد) از زمانها تبلیغ شما در بالای نتایج نمایش داده می شود و هرچه مقدار هزینه کلیک شما بالاتر باشد این درصد بالاتر خواهد رفت.

 

شبکه گوگل  Google Networks

 شرکت گوگل دارای رابطه همکاری با چند صد هزار سایت در سراسر دنیا می باشد که آن جمله می تواند جی میل را نام برد. در صورتی که شما این ویژگی را انتخاب نمایید تبلیغ شما بر اساس الگوریتمهایی خاص در این شبکه نمایش داده می شود اما بطور کل با توجه با نادقیق بودن این شبکه و عدم امکان مدیریت دقیق استفاده از آن توصیه نمی شود چندان توصیه نمی شود شبکه گوگل بزرگترین شبکه تبلیغاتی آنلاین است که به بیش از 86 درصد کاربران اینترنت جهان خدمات ارائه می کند.

مانند تصویر زیر

 

ویژگیها و مفاهیم پایه ای گوگل ادوردز

هنگامی که می خواهید برای اولین بار با ادوردز کار بکنید، با برخی از واژه ها و اصطلاحات تخصصی روبرو خواهید شد که در ابتدا کمی مبهم و گیج کننده هستند و برای اینکه بتوانید با سیستم تبلیغاتی ادوردز کار بکنید باید با این اصطلاحات آشنا بشوید.

Cost-Per-Click  (پرداخت هزینه به ازای هر کلیک) – CPC

ادوردز بر اساس مدل  CPC عمل می کند. به عبارتی دیگر، هنگامی که کاربری بر روی تبلیغات شما کلیک کند، ادوردز از حساب شما هزینه ای را بابت هر کلیک کسر می نماید. اگر تبلیغات شما هنگام جستجو یک کلمه به کاربر نمایش داده شود و کاربر برروی آن کلیک نکند، ادوردز هیچ هزینه ای را از حساب شما کسر نخواهد کرد

Quality Score- میزان کیفیت آگهی

در سیستم ادوردز برای اینکه آگهی شما بتواند برای یک کلمه کلیدی نمایش داده شود، باید از Quality Score کافی برخوردار باشد QS مقیاسی برای سنجش کیفیت کلمه کلیدی و آگهی تبلیغاتی بوده و در تعیین کمترین هزینه Minimum Firstpage Bid ای که برای نمایش آگهی باید پرداخت شود نقش اصلی را ایفا می کند. هرچه قدر میزان QS بیشتر باشد، حداقل هزینه برای هر کلمه کلیدی کاهش پیدا می کند و درنتیجه شما هزینه کمتری را برای تبلیغات پرداخت می کنید. از عواملی که در تعیین Quality Score نقش دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درصد نسبت تعداد کلیک به دفعات نمایش آگهی  Click Through Rate-  یا همان CTR

میزان تناسب و ارتباط متن آگهی با کلمه کلیدی اختصاص داده شده به آن

اطلاعات مربوط به عملکرد کلمات کلیدی در گذشته

میزان تناسب صفحه مقصد با کلمات کلیدی انتخاب شده در اکانت ادوردز

بسیاری از عوامل دیگر

 حداقل هزینه به ازای هر کلیک  Minimum Bid

حداقل هزینه ای که شما می توانید برای یک کلمه کلیدی اختصاص دهید تا آگهی شما بتواند برای آن کلمه به نمایش در آید را Minimum Bid گویند. میزان حداقل هزینه برای هر کلمه کلیدی توسط گوگل تعیین می شود و همانگونه که ذکر شد مقدار آن بستگی به Quality Score آگهی دارد. شما می توانید برای هر کلمه کلیدی، قیمت جداگانه ای اختصاص دهید ولی اگر مقدار آن از Minimum Bid کمتر باشد، گوگل تبلیغات شما را در آن کلمه به حالت غیر فعال در می آورد و تبلیغات شما با آن کلمه نمایش داده نمی شود.

CTR - Click Through Rate

درصد نسبت تعداد دفعات کلیک بر روی آگهی به تعداد دفعات نمایش آن را CTR گویند و معیاری برای تعیین عملکرد آگهی های تبلیغاتی در ادوردز به حساب می آید. هر چقدر متن آگهی شما با کلمات کلیدی تعریف شده برای آن، تناسب و ارتباط بیشتری داشته باشد به همان میزان CTR آگهی شما بالا می رود و این نشاندهنده عملکرد خوب آگهی شماست. هر چقدر CTR بالا برود، میزان Quality Score نیز افزاریش یافته و با افزایش QS حداقل هزینه ای که برای نمایش آگهی باید پرداخت شود کاهش می یابد و در کل شما هزینه تبلیغاتی کمتری پرداخت می کنید! پس افزایش CTR بسیار مهم است. همچنین گوگل در بسیاری مواقع هنگامی که درصد نمایش به کلیک شما کمتر از 2 درصد باشد آن کلمه را با این فرض که نا مرتبط می باشد غیرفعال می نماید

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky