توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق دستورالعمل نگارش پروپوزال کارشناسی ارشد دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق دستورالعمل نگارش پروپوزال کارشناسی ارشد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق دستورالعمل نگارش پروپوزال کارشناسی ارشد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق دستورالعمل نگارش پروپوزال کارشناسی ارشد :

بخشی از فهرست تحقیق دستورالعمل نگارش پروپوزال کارشناسی ارشد

فهرست:

ندارد
 

منبع:

ندارد

در واحد علوم تحقیقات سیرجان

دانشجویان محترم ازابتدای ترم سوم می توانند نسبت به نگارش پرویوزال اقدام نموده ابتدا فرم خام پروپوزال را ازسایت علوم و تحقیقات سیرجان دریافت کرده و بعد ازاخذ امضای راهنما  به منظور تایید مدیر گروه نزد ایشان برده و بعد از اخذ امضا، پروپوزال به دفتر تحصیلات تکمیلی  عودت دهند. از پروپوزال های بدون شماره و نامه مدیر گروه در شورای پژوهشی معذوریم.

نکات مهم در نگارش پروپوزال:

تمامی عبارات وجای خالی ها بایدتایپ شده باشد و از خودکار استفاده نشود فقط تاریخ و امضا درفرم پروپزال باخودکار قابل قبول است.

صفحه بندی  پروپوزال بصورت اعداد فارسی بوده مگر در قسمت ذکر منابع انگلیسی .

3-از گذاشتن کادر در فرم پروپوزال جلوگیری شود.

4-صفحه بندی فرم نباید بهم ریخته باشد و در هر صفحه منحصراً اطلاعات مربوط به همان صفحه درج شود.(روش دوم: بدین منظور می توانید از صفحات1،2،3،4 الف، 4 ب، 5الف، 5ب و... نیز استفاده کنید)

5- پروپوزال نهایی نباید بصورت دورو پرینت گرفته شود.

6- در پروپوزال باید از فونت  Bzar14یا Bnazanin14 استفاده شود .

7- نام گروه هم به صورت فارسی و هم به صورت انگلیسی در قسمت مربوط تایپ شود .به طور مثال: Department of Microbiology, and information Science and Reasearch branch,Islamic Azad University,Sirjan,Iran.) نام گروه تخصصی میکروبیولوژی بوده است .

نکته1:

 دانشجو می بایست پس از ورود به سایت  ایران داک، از قسمت اطلاعات و مدارک علمی  وارد سایت جدید شده و در قسمت جستجو ، عنوان پایان نامه  خود را وارد نموده و بعد از جستجو، صفحه ی پیش رو که در آن عبارت یافت نشد دیده می شود راچاپ کند سپس در همین محل عنوان انگلیسی را نوشته و مجدداً چاپ کند، سرانجام کلمه ی عنوان را به کلید واژه تغییر دهد و متغیرهای مستقل و وابسته وکلید واژه های فارسی و انگلیسی را نیز جستجو کند بدین ترتیب که همه ی کلید واژه ها را نوشته و بین کلمات آن + بگذارید و در هر بار جستجو یک لغت را حذف کند. چنانچه جستجوهای موردنظر یافت گردید،کاملا پرینت آن ضمیمه پروپوزال گردد.

9-بعد از جلسه ی شورای گروه تخصصی وتصویب پروپوزال، دانشجو مجددا ًًًًًًًًًبه سایت ایران داک مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت و گذراندن مراحل آن و ثبت تاریخ تصویب پروپوزال در شورای گروه تخصصی ،کد رهگیری رسیده از سایت که شامل همه ی اطلاعات پایان نامه از قبیل نام و کدملی دانشجو، موضوع پایان نامه، نام استاد راهنما وکدرهگیری می باشد را پرینت گرفته و به همراه سایر مدارک به دفتر تحصیلات تکمیلی  تحویل نماید

بطور کلی مدارکی که باید پس از تصویب پروپوزال در گروه، به دفترتحصیلات تکمیلی تحویل گردد:

1-پروپوزال تکمیل ،تصحیح و امضا شده

2-جستجوهای ایران داک«فارسی ولاتین»دردوسطح عنوان وکلیدواژه

3- نامه ی تائیدیه مدیر گروه (که درآن قیدشده باشد :باتوجه به جستجوهای انجام شده درسایت ایران داک عنوان فوق تکرارینمی باشد) و نامه تصویب پروپوزال دانشجو در گروه تخصصی به صورت تایپ شده با ذکر شماره و تاریخ

4-کد رهگیری (که نشان دهنده ثبت پروپوزال شما در سایت ایران داک می باشد

5-کپی شناسنامه ،کارت ملی ، مدرک تحصیلی ، آخرین حکم کارگزینی و کپی دفترچه بیمه استاد راهنما و مشاور در صورتیکه از سایر واحدها انتخاب شده اند (ضمنا حضور ایشان در جلسه ی دفاع الزامی است، در غیراین صورت مجوز دفاع صادر نخواهد شد.)

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky