توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق هفته اول بارداری دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق هفته اول بارداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق هفته اول بارداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق هفته اول بارداری :

بخشی از فهرست تحقیق هفته اول بارداری

فهرست:

ندارد
 

منبع:

ندارد

بدن شما :

اگر امیدوار هستید که این ماه باردار شوید، ابتدا باید علائم بارداری را بدانید؛ وقتی از باردار بودن خود مطمئن شدید می توانید با حساب کردن روز تولد فرزند خود قدری لذت ببرید. برای اینکار لازم است که ابتدا هفت روز به آخرین روز دوره ماهانه آخر خود اضافه کنید، سپس سه ماه از آن کم کرده و یکسال به آن عدد اضافه کنید. این روشی است که اکثر پزشکان از آن استفاده می کنند. البته تاریخ‌هایی که بدست می آیند تقریبی هستند و از بین هر 20 نفر تنها 1 نفر، درست در همان روز محاسبه شده، زایمان خواهد کرد. علاوه بر این باید دانست که اصلاح تاریخ وضع حمل توسط پزشک در طی دوران بارداری، اتفاق غیر منتظره ای نیست و این اصلاحات عموماً با محاسبه اندازه جنین و اطلاعات دیگر صورت می گیرد. در هر صورت باردار باشید یا خیر  با برنامه‌ریزی برای تعیین جنسیت جنین اقدام کنید.

اگر باردار هستید قبل از هرچیز باید از اصول و مهم‌ترین مطالب برای باردار آگاه باشید تا بارداری با آرامش و سلامتی داشته باشید.

جواب آزمایش شما منفی بوده ولی شما دوست دارید هرچه زودتر باردار شوید؟ ناامیدی سودی ندارد حقایقی برای کمک به باردار شدن ، شما را هر چه زودتر به آرزویتان می‌رساند.

چه کارهایی را انجام دهید و از چه کارهایی پرهیز کنید :

اگر می‌خواهید باردار شوید، حتماً روزانه دمای بدن‌تان را اندازه گیری نمایید. شما می‌توانید با اندازه گیری روزانه دمای بدن خود با دماسنج‌های دهانی و دیجیتالی، روز تخمک گذاری خود را تشخیص دهید. برای این‌ کار باید هر روز صبح پیش از بلند شدن از رختخواب دمای بدن خود را اندازه بگیرید و آن را ثبت کنید. هنگامی که متوجه بالا رفتن ناگهانی دمای بدن خود شدید، تخمک گذاری آغاز شده و شما آماده باردار شدن هستید. هیچ زمانی بهتر از حالا مناسب آموختن برخی قوانین و شرایط بارداری نیست. در اینجا به چند کاری که می توانید انجام دهید از قبیل سوار هواپیما شدن، پدیکور کردن در آرایشگاه، زدن واکسن آنفولانزا و چند کاری که نباید انجام دهید از قبیل خوردن پنیرهای نرم ، تمیز کردن سطل آشغال یا نشستن در وان آب داغ اشاره می کنیم.

سلامتی :

خوردن ویتامین‌های قبل از زایمان (Parenatal Vitamins)، بسیار مفید می باشد. اگرچه به این ویتامین‌ها، ویتامین‌های پیش زایمان گفته می شود، اما جنین در حال تکامل به مواد مقوی و مفید آنها مثل اسید فولیک، آهن و ...، بسیار احتیاج دارد. لذا مصرف آن‌‎ها در همان هفته های ابتدایی بسیار توصیه می شود؛ در حالیکه ممکن است حتی از بارداری خود خبر نداشته باشید.

انتخاب مولتی ویتامین مناسب سلامتی شما و جنین را در این دوره حساس تضمین می‌کند؛ البته تغذیه صحیح در دوران بارداری را نباید تنها محدود به مکمل‌ها کرد و مواد غذایی مناسب باردار  بایستی به موقع و درست تامین شود.

مادر شدن :

علاقه شما برای باردار شدن ممکن است در ابتدا برای شریک زندگیتان قابل درک نباشد و یا واکنش منفی او را در پی داشته باشد که همین موضوع می تواند در رابطه شما اثر منفی داشته باشد. پس لازم است که ابتدا درباره این تمایل خود با او صحبت کنید و نظر او را جویا شوید و سعی کنید درباره بچه دار شدن با یکدیگر به اتفاق نظر برسید. ممکن است رسیدن به تفاهم در این مورد به راحتی حاصل شود و یا اینکه احتیاج باشد که برای آن وقت بیشتری گذاشته شود. در هر حال کم کردن استرس و فشار ناشی از این تصمیم جدید در زندگی، بسیار بسیار لازم و غیر قابل چشم پوشی است.

باید و نبایدهای دوران بارداری کمک زیادی در این زمینه به شما می‌کند.

مطالعه :

اگر تصمیم به باردار شدن گرفته اید، لازم است که قبل از هر چیز در مورد آن به خوبی مطالعه کنید. سعی کنید حداقل یک یا دو کتاب خوب در رابطه با بارداری خریداری کرده یا از دوستان خود قرض بگیرید و آنها را کاملاً مطالعه کنید.

ورزش :

ورزش کردن شما را در دوره بارداری قوی و پر انرژی نگه می‌دارد. البته اگر ناگهان ورزش را شروع کنید، اوایل قدری سخت خواهد بود؛ اما کم‌کم بدن شما به ورزش عادت خواهد کرد و سختی آن کم شده و از آن بسیار بهره می گیرید. برای شروع بهتر است از پیاده روی شروع کنید، پیاده روی فعالیتی بسیار سبک می باشد که در طول دوران بارداری نیز می توانید آن را ادامه دهید.

ورزش‌های مفید و مضر دوران بارداری را بشناسید تا ناخواسته خود و جنین را به خطر نیندازید.

 

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky