توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق هفته سی و هشتم بارداری دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق هفته سی و هشتم بارداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق هفته سی و هشتم بارداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق هفته سی و هشتم بارداری :

بخشی از فهرست تحقیق هفته سی و هشتم بارداری

فهرست:

ندارد
 

منبع:

ندارد

هفته سی و هشتم بارداری

بدن شما

در این روزها اگر سر کودک به سمت پائین و به طرف کانال تولد هدایت شده باشد، فضا برای اعضای درونی شما بازتر خواهد شد و شما راحت تر نفس خواهید کشید. این اتفاق را با نام راحت‌سازی ((Lightening می شناسند. این اتفاق ممکن است تا چند هفته پیش از تولد صورت گیرد. با این وجود هنوز علائم بارداری بر طرف نشده است. احتمال احساس فشار در ناحیه کشاله ران، ناحیه خارجی ران و حتی مثانه شما هست.

چه کارهایی انجام دهید و از انجام چه کارهایی بپرهیزید

لیستی از شماره هایی که پس از تولد نوزاد لازم می شود تهیه کرده و آن را کنار تلفن قرار دهید. منوی چند رستوران خوب را که غذاهای سالم درست می کنند را نیز کنار تلفن بگذارید، زیرا پس از زایمان سرتان شلوغ خواهد شد و ممکن است بعضی مواقع بدون غذا بمانید.

سلامت

با علائم وضع حمل غیر واقعی آشنا شوید. این علائم به صورتی است که حالت‌های درد و ناراحتی شما با تغییر وضعیت بدن از بین برود. (در زمان وضع حمل واقعی، اگر خوابیده اید و بلند می شوید، درد نباید از بین برود.) همچنین در علائم وضع حمل غیر واقعی، دردها از جلو شروع می شوند در حالی که در وضع حمل اصلی دردها از پشت شروع شده و کم کم به جلو می آیند.

نصیحتهای مادرانه

به همسرتان بگوئید که تمام اتفاقات را در حافظه خود ثبت کند تا در آینده دوباره آنها را برای‌تان زنده کند، چون ممکن است از یاد شما بروند.

ورزش

استراحت کنید. در این چند هفته آخر که بلند شدن از تخت به نظر کار سختی می آید، قابل درک است که به ورزش کردن نپردازید و به جای نگرانی از نرفتن به باشگاه، زمان را به خود اختصاص داده و استراحت کنید. شما احتیاج دارید که انرژی خود را برای زمان وضع حمل نگه دارید.

خواهر یا برادر

به فرزند بزرگتر خود بگوئید زمانی که شما در بیمارستان هستید چه کسی از او مراقبت خواهد کرد (مثلاً مادر بزرگ یا خاله). او را تشویق کنید تا برنامه های جذاب و جالبی را برای خودش ترتیب دهد تا زمانی که شما نیستید، بتواند کارهای خوشحال کننده ای انجام دهد.

 

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky