توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی تاثیر رضایتمندی بر حفظ مشتری در بازار تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: 24 صفحه


چکیده :

این مقاله به بررسی عوامل تعیین کننده رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری در بازار تلفن همراه کشور پرو می پردازد. برآوردهای منطق چند جمله یا به اختصار جی.اس.ایی.ام بر مبنای نظرسنجی از 1259 مشتری نشان می دهند که چگونه عوامل تعیین کننده رضایتمندی مشتری را می توان ارزیابی نمود هنگامی که رضایتمندی از طریق داده های گروه بندی مرتب شده سنجیده می شود. نتایج تایید می کنند که رضایتمندی مشتری در بازار تلفن همراه تاثیر قوی بر وفاداری مشتری بر جای می گذاردو در عوض وفاداری عامل تعیین کننده مهم حفظ مشتری است. این مقاله بر خلاف نوشته های قبلی، تاثیر متمایز عوامل متعد را بر گروه های رضایتمندی مشتری مثبت و منفی شناسایی نمود. در واقع، در حالی که نتایج نشان می دهند کیفیت ارزیابی خدمات انجام شده از جانب مشتریان تاثیر عمده بر گروه های رضایتمندی مشتری مثبت و منفی دارد، ارزیابی دیگر ویژگی های خدماتی از جمله مراقبت از مشتری، اطلاعات تعرفه ها و برنامه ها و شفافیت صورتحساب تاثیر رضایتمندی برجسته ای بر گروه های مثبت رضایتمندی مشتری دارد. نتایج نامتقارن مشابهی با توجه به دیگر عوامل تعیین کننده اقتصادی، اجتماعی اقتصادی و جغرافیایی مبنی بر تصمیمات مشتری یافت شد. همچنین، تاثیر قابل قیاس در رابطه بین رضایتمندی مشتری و وفاداری مشاهده شد که به موجب آن فقط ارزیابی های رضایتمندی مثبت به شرح وفادارای کاربران کمک می کند. سرانجام اینکه نتایج نشان می دهد در حالی که رضایتمندی را می توان علت قدرتمند حفظ مشتری در نظر گرفت، موانع تغییر دهنده مانع از آن نشد که مشتریان به گزینه های دیگر روی آورندکه حاکی از آن است اصلاحات مقررات حامی رقابت اجرا شده در پرو بر کاهش این موانع رقابتی در بازارهای موبایل کمک نمود.
کلید واژه ها: رضایتمندی مشتری | تلفن های همراه | وفاداری مشتری | حفظ مشتری

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir