توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله خلاصه تاریخچه جاروبرقی دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله خلاصه تاریخچه جاروبرقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خلاصه تاریخچه جاروبرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله خلاصه تاریخچه جاروبرقی :

خلاصه تاریخچه جاروبرقی
بسیاری از محصولات طراحی شده اند تا زندگی و كار حاصل از انقلاب صنعتی را راحت تر كنند، در بین آنها یكی از این وسایل جاروبرقی می باشد.
امروزه، ممكن است تقریباً در هر خانه ای جاروبرقی یافت شود و به راستی كه عموماً آنها قابل قدردانی می باشد.
به هر حال، در زمانی كه خانه دارها مجبور بودند تا خانه هایشان را با برس و پارچه تمیز كنند، بیشتر از اینكه خانه تمیز شود، خاك بیشتری به هوا بلند می شد. بسیاری از خانه دارها تشریفات سالیانه «پاك كردن در بهار» را ملاحظه كردند، به این صورت كه آنها لوازم و مبلمان خانه را كنار گذاشته و سپس فرش ها را بیرون آورده و به بندهای لباس آویزان كرده تا به آنها خوب ضربه زده شود. از وسایل چوبی و فلزی متعدد برای ضربه زدن به فرش برای كار خسته كننده و ناخوشایند استفاده می شد.

در ایالات متحده، اولین جاروبرقی با پمپ دستی (Whirlwind) بود كه یك وسیله چوبی و پارچه ای كه در سال 1865 به دست مخترعین شیكاگویی اختراع شد. امروزه دو نمونه (Whirlwind) شناخته شده كه یكی در مركزCanton، اهایو و دیگری در یك مجموعه كلكسیون خصوصی موجود هستند. چیزهای خیلی كمی درباره Whirlwind شناخته شده اند و اكثر اختراعات مخترعین در آتش سوزی بزرگ شیكاگو كم شدند.

بنابراین جاروبرقی با پمپ دستی یا جاروبرقی هایی كه به صورت دستی كار می كنند از نیمه 1800 ابداع شدند. هر تنوع قابل تصور ای هیولاهای شبیه جانور، برای ماشین های خانگی به تصویر كشیده شدند كه می توانند به صورت میزهای قهوه، میزهای كنار اتاق و میزهای نوشیدنی باشند! روش كار نمونه به تصویر كشیده شده در شكل زیر كاملاً مشهود می باشد. ظاهر این نمونه با كار دسته جمعی خانوادگی به تصویر كشیده شده است كه در آن زن و شوهر با هم كار می كنند تا این جارو را اداره كنند.
یك محصول جانبی دیگر انقلاب صنعتی، موارد یافت شده با لوازم بهداشتی و پاك كننده ها بودند كه به وسیله تبلیغات پزشكی درباره خطرات ترسناك آلودگی خانگی ایجاد شدند. تقریباً در طول یك شب، مواد ضدعفونی كننده، پاك كننده های خانگی و لوازم پاك كننده گران ظاهر شدند. بدین ترتیب همراه با ظهور این لوازم، لوازم بهداشتی تر از جمله فلاش تانك توالت ایجاد شدند و جاروبرقی نقش بزرگی را در این بخش بهداشتی داشت.

ADS برای جاروبرقی ها چیزهایی نظیر لوازم بازی بچه ها در جاهای كثیف را نشان داد و به خانم های خانه توصیه كرد كه از جاروهای (Brand-x) استفاده كنند وگرنه كودكان آنها در آلودگی و كثیفی بازی كرده و سلامت و زندگیشان به خطر می افتد.
بدین ترتیب نمی توان گفت كه بهداشت و حفاظت مهم نیستند! نكته این است كه این عقیده با ضدعفونی كردن خانه در زمان تغییر قرن ظهور كرد و طلسم جدید برای پاكیزگی به سرعت به تولیدكنندگان لوازم پاك كننده خانگی عرضه شد.
اولین جاروبرقی الكتریكی در سال 1907 ابداع شد.

ظاهراً چندین پاك كننده دارای نیروی الكتریكی در همین زمان و قبل از شروع قرن 20 ظاهر شدند. بسیاری از این ماشین های الكتریكی اولیه به سادگی نوع اولیه ماشین های دارای پمپ دستی هوادار بودند كه موتورهای الكتریكی به آنها متصل شدند تا بار داخل را اداره كنند.
اكثر تولیدكنندگان جاروبرقی: الكترولوكس، رویال، Hoover, Eureka, Kirdy و غیره بودند كه می توانند تا حداقل اوایل 1920 و قبل از آن سابقه آنها را دنبال كرد.

ممكن است تعجب كنید كه كثیفی خانه مركب از چه چیزهایی می باشد. شما نمی دانید اما بیان ده ات كه در حدود 80-75 درصد از كثیفی از سلول های مرده پوست می باشند. با از بین رفتن میلیون ها سلول پوستی، آنها به صورت روزانه ریخته می شوند و بخشی از كثیفی موجود در جاروبرقی را تشكیل می دهند. بقیه آن، مو، شوره سر، پشم حیوانات و كرم های خاكی است و كوچك ترین بخش كثیفی گرد وغبار، ماسه و مواد ریز دزدیده شده از بیرون می باشد.

بسیاری از فروشندگان بسیاری از جاروبرقی های نوع beater bar را به وسیله یك روش خیلی ساده فروختند. هنوز یك تشریح حدسی در این زمینه وجود دارد كه بیان می كند كه آنها زیبایی و ظرات را برای خانم خانه می خواهند تا روتختی ها و كتان ها را به حالت اول برگردانند. جاروبرقی روی لایه های تشك به كار برده شده اند. فروشنده كیسه كثیف شده را باز كرده و مقداری خاك ریزه خاكستری و پودر سفید را روی لایه‌های تشكی كه زوج خوشبخت روی آن می خوابند ریخته و بعد با جارو آنها را جمع می كند، با این روش بسیاری از جاروبرقی ها كاملاً فروخته شدند.

و صحبت از حیله های فروشنده زیرك جاروبرقی ها در اینجا درباره حیله كلاسیكی است كه هنوز بسیاری از مردم آن را می پذیرند.
فروشنده چه به سلامت و چه به بهداشت مشتریان آینده اش علاقمند باشد از خانم خانه می خواهد تا دقیقاً یك بخش از فرشش را با جارو برقی قدیمی اش تمیز كند، سپس او یك تعهد زیركانه را ایجاد می كند «من با شما شرط می بندم كه حالا فرش شما تمیز شده، بعد شما می توانید با جاروبرقی تان روی آن استفاده كنید. البته او موافق است كه نمی خواهد تا احتمال اینكه پاك كننده او نامرغوب باشد را تصدیق كند. سپس او پاك كننده قدیمی اش را هل داده و آن را به گونه ای تنظیم می كند تا همان نقطه را با جاروبرقی جدیدش تمیز كند.

او كیسه جارو را باز كرده و محتویات آن را روی فرشی كه خانم تمیز كرده است می‌ریزد و بیان می كند كه جاروی قدیمی خانم چه مقدار زباله را جا گذاشته است.
این یك روش ترسناك فروشنده است و یك نر می تواند تعداد زیادی از پاك كننده های جدید را به فروش رساند. فقط یك مسئله وجود دارد كه همان مرحله بندی است كه در نقطه معكوس كار می كند. اگر فروشنده ابتدا با ماشینی جارو كند كه او شرح می دهد و سپس خانه دار ماشین خود را بعد از آن به كار برد، او كثیفی در ماشینش پیدا خواهد كرد؟
این فیزیك های ساده این حقیقت است كه نفر كه جاروی پاك كننده را منتقل می كند همه كثیفی را از روی یك فرش برطرف نمی كند و مهم نیست كه كار با چه دقتی انجام شده است بعضی زباله ها همیشه باقی می مانند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky