توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله گلد کوییست دارای 108 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله گلد کوییست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گلد کوییست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله گلد کوییست :

گلد کوییست

با عرض سلام و تبریک جهت پیوستن به شبکه جهانی Vast Vision به اطلاع دوستان عزیز میرسانم که هدف اصلی ما حمایت و پشتیبانی از شما ، برای انجام درست و صحیح این تجارت توسط شما میباشد .
در این متن اصول اولیه این Business توضیح داده شده و شما میتوانید با خواندن دقیق و رعایت کردن این اصول در این کار موفق شوید . فراموش نکنید که شما اولین فردی نیستید که در دنیا ، کشور خود ، شهر خود و یا بین دوستان خود وارد این سیستم شده اید، پس برای دستیابی به موفقیت، از تجربیات دوستان خود وارد این سیستم شدهاید ، پس برای دستیابی به موفقیت ، از تجربیات دوستان خود و شرکت Vast Vision استفاده نمایید . در ضمن توجه کنید که ورود هر کدام از زیر مجموعهها ، باید این متن را در اختیار آنها قرار داده و آنها را موظف به خواندن این متن نمایید تا آنها نیز بتوانند با انجام درست مراحل این کار ، در رشد مجموعه خود و شما موفق شوند. به یاد داشته باشید که مراحل و جملات کلیدی زیر توسط روانشناسان و جامعهشناسان طراحی شده و یک روال علمی ، عملی و حساب شده میباشند و رعایت نکردن آنها باعث عدم پیشرفت شما خواهد شد.

در این متن فرض شده که شما دوست عزیز تازه به این شبکه وارد شده اید و قصد دارید که این سیستم را به دوستان خود معرفی کنید. لطفا به نکات زیر توجه کنید :
– فرض کنید که شما بهترین، سریعترین و قویترین ماشین دنیا را خریداری نموده اید . اما در ابتدا طرز استفاده از آن را نمیدانید. خوب مسلماً صرفاً داشتن این ماشین شما را راضی نخواهد کرد و شما به قصد استفاده از این ماشین ، آن را تهیه کردهاید .بنابراین شما حت ما Manualها و کتابهای راهنمای این ماشین را تهیه خواهید کرد و نحوه استفاده از آن را فرا خواهید گرفت. سپس از آن استفاده خواهید نمود.

فراموش نکنید شاید شما وارد بهترین شبکه تجاری شده باشید اما تا اصول استفاده از آن را فرا نگیرید هرگز نمیتوانید از آن بهرهبرداری کنید. بنابراین حتما از افرادی که شما را به این سیستم معرفی کردهاند بخواهید که جلسات آموزش و تمرین را برای شما برگزار کنند. خصوصا دیدن CD 3 آموزشی این سیستم همراه معرف خودتان ، که به عنوان Manual این سیستم ، توسط خود لیدرها ارائه شده بسیار ضروری و لازم میباشد .

– فکر نکنید به دلیل اینکه مبلغ سرمایه گذاری شما برای شروع در این تجارت کم است، پس این یک کار کوچک ، آسان و یا تفریحی است. تنها در صورتی موفق خواهید بود که در این کار جدی و پر تلاش باشید و با آینده نگری فعالیت کنید.
* از مخالفت مهراس، چرا که بالها در خلاف باد و نه موافق آن به پرواز در می آیند *
– دلیل اصلی عدم موفقیت افراد در این سیستم ندانستن ( نفهمیدن ) نیست. مردم به خاطر انجام ندادن و پشت کار نداشتن شکست میخورند. و همچنین شکست یک نفر در این مجموعه شکست این تجارت نیست.

معمولا از زمانی که شما Vast Vision را به دوستی معرفی میکنید ، تا زمانی که وی تصمیم نهایی خود برای ورود به سیستم را بگیرد و پول خرید Vast را فراهم کند 3 الی 4 هفته طول میکشد. بنابراین در این تجارت صبور و با حوصله باشید.
موفقیت چپزی نیست .. بهایی برایش بپردازید.
این شکست است که بهایش را خواهند پرداخت.

مراحل جذب افراد جدید
برای جذب هر شخص مراحل زیر باید انجام شود. این مراحل بسیار ساده و آسان میباشند ولی بسیار پر کاربرد و پر قدرت میباشند و با انجام آنها به سادگی موفق میشوید. توجه کنید که روال زیر ، مانند کلیدی برای کسب موفقیت در این تجارت است. با وجود اینکه وزن و اندازه دندانههای یک کلید بخشی کوچک از وزن و اندازه خود کلید میباشد ، وجود هر کدام از این دندانهها برای باز کردن قفل بسیار لازم و ضروری است و بدون هر کدام از این دندانهها قفل باز نخواهد شد. تکتک جملاتِ مراحل زیر مانند دندانههای کلید میباشند. بنابراین شاید به نظر دوستانی که تازه کار و در ابتدای راه هستند ، بعضی از بخشها و جملات ، در حالات خاصی بلا استفاده و قابل حذف باشند ولی بدون رعایت کردن موبهموی مراحل زیر در این تجارت موفق نخواهید شد .

1- تعیین هدف :
مردم اغلب از بی وقتی شکایت میکنند ، در حالی که مشکل اصلی بیهدفی است.
انسان برای انجام هر کاری احتیاج به هدفی دارد تا انگیزه کافی برای انجام آن کار را داشته باشد. بسیاری از دوستان بدون تعیین و داشتن هدف خاصی، صرفاً به خاطر اعت بار شما وارد این سیستم میشوند بنابراین انگیزه لازم برای انجام این تجارت را ندارند. اولین وظیفه شما نوشتن اهداف خود برای انجام این تجارت میباشد. شما باید بدانید که چرا وارد این تجارت شده اید. توجه کنید ! حتماً باید اهداف خود را بنویسید. مثلاً برنامه خود برای خرید خانه ، ماشین ، ازدواج و حتی آینده فرزندان خود را بنویسید و همیشه آن را همراه خود داشته باشید. این کار با وجود سادگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نوشتن اهداف در انجام این تجارت بسیار موثر و ضروری میباشد. توجه کنید تمام داراییهای ما در امروز ، جزء آرزوها و رویاهای دیروز ما میباشند ! مانند داشتن خانه ، ماشین و یا حتی بلند شدن قدمان که قبلا آرزوی ما بود است.

2- تعهد :
از مهمترین ارکان موفقیت در هر کار ، متعهد بودن به هدف تعیین شده ، برای انجام آن کار میباشد. میتوان گفت که هدف و تعهد ، دو بال هر انسان در مسیر رشد و تکامل میباشند. بنابراین متعهد بودن به هدفهای تعیین شده برای کسب موفقیت و پیشرفت در این تجارت بسیار لازم و ضروری میباشد و قصد ما در این بخش متعهد شدن و ارزش نهادن نسبت به اهداف و آینده خود و خانواده خودمان می باشد. هر چند که این مسئله یک مسئله کاملاً درونی است اما برای تقویت میزان تعهد ، راههای زیادی وجود دارد.
به عنوان مثال می توان از افراد یک تعهدنامه گرفت به این صورت که از وی بخواهیم که متنی را مبنی بر متعهد بودنش نسبت به اهداف و آیندهاش بنویسد و سپس میزان زمانی که مایل است به انجام این کار اختصاص دهد را مشخص کند و بنویسد و امضا کند و این متن را پیش خود نگه داریم.

یا میتوانیم از وی بخواهیم که این متن را خود شخصا نگه داری کند و در جایی قرار دهد که هر روز مجبور باشد به آن نگاه کند. برای بالا بردن تعهد خود نیز میتوانیم اهداف و آرزوهای خود را همیشه همراه خود داشته باشیم یا در محل مناسبی مقابل چشم خود – مانند در کمد یا روی آینه – قرار دهیم و هر روز آنها را بخوانیم و در ذهن خود شبیه سازی کنیم. توجه کنید ! منظور رویاپردازی و خیالبافی نمیباشد !!
مشخص کردن و دانستن میزان تعهد افراد به ما کمک میکند که بتوانیم تعیین کنیم که چقدر مجاز به فشار آوردن به افراد در انجام این تجارت هستیم. در واقع تعهد مانند دکمه کنترل میباشد به این صورت که اگر شخصی طبق تعهدش عمل نکرد ، به سادگی میتوان تعهد او را به وی یادآوری کرد و به اندازه مورد نیاز به او فشار آورد و از او انتقاد کرد.
در تعهد واقعگرا باش ولی محافظهکار نباش.

3- تخصیص زمان
سرمایه شما برای شروع و موفقیت در این کار زمان است نه هزینه خرید یک محصول. اگر شما به این نتیجه رسیدهاید که وارد این تجارت شده و آن را انجام دهید ، باید زمانی را نیز به انجام این کار تخصیص دهید. بنابراین با یک زمانبندی درست و منظم باید این کار را شروع کنید. توجه کنید که حداقل زمان لازم برای شروع این تجارت روزی 1 ساعت است و کمتر از آن به نتیجه نخواهید رسید. تقریباً مشکل تمام کسانی که در این کار به سوددهی نرسیدند ، تخصیص ندادن زمان برای ا نجام این کار میباشد. این افراد مانند کسی که یک رستوران را در مرکز شهر افتتاح کرده ولی همیشه تعطیل است ، هرگز به سود نخواهند رسید. بعضی از دوستان به این دلیل که به سود دهی سیستم خوش بین نیستند زمانی را به این کار اختصاص نمیدهند. به این دسته از دوستان پیشنهاد میکنیم که تنها یک هفته از وقت خود را به صورت تمام وقت یا یک ماه از وقت خود را به صورت نیمه وقت در اختیار این سیستم قرار دهند مانند کسی که هنگامی که قصد شروع یک کار جدید را دارد ، ابتدا برای شروع و راهاندازی آن کار وقت میگذارد و سپس به سود خود میرسد. پس فراموش نکنید که سرمایه شما برای شروع و موفقیت در این کار زمان است .ابتدا یک برنامه زمانبندی دقیق برای کار خود تهیه کنید و آن را به معرف خود هم ارائه دهید تا وی بتواند با برنامه ریزی دقیق برای وقت شما ، تمام مدتی را که شما به انجام این کار اختصاص داده اید همراه شما باشد .
هرگز نمیتوانید درحالی که دستهایتان را در جیب خود فرو کردهاید ،
از نردبان موفقیت بالا روید.

4- نوشتن لیست
سومین ، اصلیترین ، مهمترین و پرکاربردترین کار برای شروع این تجارت ، نوشتن لیست دوستان ، آشنایان ، فامیلها و همکاران می باشد. توجه کنید که نوشتن لیست بسیار لازم و واجب میباشد و بدون نوشتن لیست شما شانس زیادی نخواهید داشت. برای نوشتن لیست ابتدا دوستان خود را گروهبندی کنید مثلاً گروه فامیلها ، گروه دوستان دانشگاهی ، گروه دوستان هم محلی و ; سپس هر گروه را در یک لیست جداگانه بنویسید. یک لیست نمونه در انتهای این متن آورده شده ، از آن کپی بگیرید و دوستانتان را طبق گروه بندی در لیستها بنویسید. پس از نوشتن لیست دوستان ستونهای موجود در لیست را نیز پر کنید. به این صورت که در ابتدا شماره تلفن و شغل وی را بنویسید و سپس حساب کنید که شما پیش دوستتان چقدر اعتبار دارید و دوست شما چقدر به شما اعتماد دارد. اگر دوست شما به شما % 100 اعتماد داشته باشد حتما به این دلیل که شما وارد این شبکه شدهاید وارد این سیستم میشود پس به نسبت اعتمادی که دوست شما به شما دارد بین 1 تا 5 به وی امتیاز دهید. سپس به اندازه تحصیلات وی به او بین 1 تا 5 امتیاز دهید. مثلاً فوق لیسانس 5 ، لیسانس 4 و ; .

به همین روش امتیازدهی ، به قدرت ریسکپذیری دوستتان از 1 تا 5 امتیاز دهید و در ستون ریسک بنویسید. سپس وقت آزاد تخمینی دوست خود در روز را محاسبه کردهه و در لیست بنویسید. نوشتن شغل افراد به محاسبه میزان ریسکپذیری آنها بسیار کمک میکند. مثلاً معمولاً یک کارمند قدرت ریسک کمتری نسب به شخصی با شغل آزاد دارد .
سپس لیست نوشته شده را به Leader خود [ شخصی که شما را به سیستم معرفی کرده ] نشان دهید تا در اولویت بندی به شما Leader شما وظیفه دارد شما را در تنظیم لیستهایتان راهنمایی کند و به شما کمک کند. توجه کنید که مهمترین عامل در انتخاب افراد [ حدود % 90 ] میزان اعتبار شما نزد دوستتان است و بقیه موارد ، بسیار کماهمیتتر میباشند. به این دلیل که بازار کار ما در این زمینه. جامعهای از انسانها با اخلاقها و منطقهای متفاوت میباشد ، نمیتوان هیچ فرمول خاصی برای دعوت و جذب افراد ، ارائه داد. اما آمارهای گرفته شده نشان میدهد که فاکتورهای دیگر ذکر شده نیز در این امر موثر میباشند. معمولاً افرادی که دارای تحصیلات بالاتری میباشند ، سریعتر و بهتر سیستم را درک مینمایند و افرادی که ریسکپذیری بیشتری دارند نیز معمولاً بهانه سرمایه اولیه را نمیآورند. معمولاً دوستانی که وقت آزاد بیشتری دارند ، بهانه وقت نداشتن را نمیآورند. البته کسانی نیز بودهاند که به هیچ عنوان هیچ وقت آزادی نداشتهاند اما با درک این سیستم زمانی را به این کار اختصاص داده و در حقیقت زمان آزادی را ایجاد نموده اند .

سپس برای پر کردن لیست ابتدا تاریخ تماس با هر فرد جهت دعوت برای جلسه معرفی را در لیست بنویسید. سپس تاریخ جلسه معرفی را بنویسید. سپس تاریخ اولین تماس پس از جلسه ( پیگیری اول ) و توضیحات آن را یادداشت کنید و به همین روش لیست را پر کنید.
طبق آمار گرفته شده درصد موفقیت و پیشرفت خانمها Network Marketing حدود 50 بیشتر از آقایان میباشد. پس هرگز آنها را از دست ندهید .
پیشنهاد میگردد که دوستان و آشنایان را به صورت زیر گروه بندی کنید :
1- فامیلها و خویشاوندان .
2- دوستان نزدیک .
3- همسایهها و هم محلیها .
4- دوستان دوران تحصیل در مدرسه .
5- دوستان دوران دانشگاه .
6- دوستان آموزشگاهها .
7- افرادی که تازه با آنها دوست شدهاید.
8- همکاران افرادی که هم اکنون و یا قبلا با آنها همکاری نموده اید .
9- مشتریهای قبلی و فعلی شما .
10- دوستانی که در مجموعهها و یا قبلاً با آنها آشنا شده اید .

توجه کنید ! که بهترین دوستان شما ، دوستان دوران تحصیل شما [ راهنمایی و دبیرستان ] میباشند و به دلیل قدمت دوستی به شما اعتماد زیادی دارند و به راحتی وارد سیستم میشوند ، پس به هیچ عنوان آنها را از لیست خود حذف نکنید و یک گروه جدا برای آنها ایجاد کنید.
اولین بهانه دوستان برای ننوشتن لیست کم بودن تعداد دوستانشان میباشد. اگر حتی در کل دوران عمر خود فقط 5 نفر را ملاقات کردهاید ، حتماً نام آن 5 نفر را در لیست خود بنویسید. البته واضح است که هر کسی در طول عمر خود بیش از 5 نفر را دیده و میشناسد. پس نام تمام کسانی را که میشناسید در لیست بنویسید .
بهترین روش برای نوشتن لیستها به این صورت میباشد که در هنگام نوشتن نام افراد یک گروه ، ابتدا اسامی افرادی را بنویسیدکه مطمئن هستید به شما اعتماد کمی دارند و به هیچ عنوان وارد این سیستم نخواهند شد و سپس اسامی افراد دیگر را اضافه کنید.

از دفتر تلفن یا تلفن همراه خود به عنوان لیست استفاده نکنید و لیست خود را بنویسید هرچند که نام تمام دوستانتان در آنها موجود میباشد .
به این بهانه که افراد مورد نظر شما قا در به درک سیستم نیستند یا مایل به اینگونه سرمایهگزاریها نمیباشند ، نام آنها را از لیست خود حذف نکنید. زیرا با این کار علاوه بر اینکه فرصت میلیونر شدن را از دوست خود گرفتهاید ، باعث کاهش رشد مجموعه خود نیز شدهاید. توجه کنید که اگر در آینده [ که وضعیت مالی شما متحول شده ] دوست شما از شما علت معرفی نکردن سیستم را به خودش جویا شود هیچ دلیلی نخواهید داشت .
هرگز بعضیها را به این دلیل که فکر می کنید که آنها خیلی پولدار ، گرفتار ، فقیر ، بیتجربه ، پیر ، جوان ، موفق و یا غیر موفق هستند فراموش نکنید و از دست ندهید. در غیر این صورت اشتباه بزرگی را مرتکب شده اید. این فرصت را به همه بدهید که از طریق درست با این سیستم آشنا شوند و خود تصمیمگیری کنند. برای دعوت کردن افراد از نظرات و تجربههای بالا سریهای خود استفاده کنید.

توجه کنید که لیست شما همیشه در حال رشد کردن است زیرا شما هر روز با افراد جدیدی آشنا میشوید و همچنین دوستان زیادی از قبل دارید که هنوز نام آنها را ننوشتهاید .
در زندگی به هر آنچه بخواهی میرسی
به شرط آنکه دیگران را نیز در تحقق اهدافشان یاری کنی

5- دعوت کردن افراد (Invitation)
توجه کنید که هدف اصلی ما دعوت و آوردن دوستمان در این مرحله بدون دادن هیچ گونه آگاهی راجع به سیستم میباشد بنابراین وظیفه شما در این مرحله فقط ایجاد حس کنجکاوی در صورت لزوم و دعوت دوست خود میباشد. بسته به نوع رابطه شما با فرد مورد نظر 4 روش برای این کار وجود دارد .
1- دوست خیلی صمیمی و نزدیک : بدون هیچ توضیحاتی از وی بخواهید که 1 ساعت از وقت خود را در اختیار شما قرار دهد .

2- دوست هم سن و سال و یا همکار : بگویید Business جالب است که شما تازه با آن آشنا شده و مشغول فعالیت شده اید و سود بسیار خوبی هم دارد. سپس به دوستتان بگویید اگر مایل باشی میتوانم آن را به شما معرفی کنم و فقط 1 ساعت از وقت شما را خواهم گرفت .
3- دوستی که از شما بزرگتر است : بگوییدBusiness جالب است که من تازه با آن آشنا شده و مشغول فعالیت شده اید و احتیاج به مشورت با یک نفر آدم با تجربه را دارید و از وی بخواهید که 1 ساعت وقت خود را در اختیار شما بگذارد .

4- میتوانید از این جملات نیز استفاده کنید به دوستتان بگویید : قصد دارم یک نحوه جدید و نوین تجارت را به وی معرفی کنم که در تمام زمینهها کاربرد دارد و درآمد خوبی هم دارد .
بهترین افراد کسانی هستند که با شما بسیار صمیمی و نزدیک هستند یا دوستان قدیمی شما هستند ، زیرا حتما 1 ساعت از وقت خود را بدون چون و چرا در اختیار شما قرار میدهند و در ضمن میتوانید بدون هیچ گونه خجالتی [ جهت پیگیری ] هر روز به آنها زنگ بزنید !

پس از بیان یکی از جملات استاندارد فوق دوست شما بلافاصله شروع به سئوال کردن در این زمینه میکند. به هیچ عنوان ، به هیچ عنوان و به هیچ عنوان هیچ توضیحی در مورد این کار ندهید حتی به هیچ عنوان نام Vast Vision و یا نحوه سوددهی این سیستم را هم به او نگویید ، در غیر این صورت به احتمال بسیار زیاد آن دوست را از دست خواهید داد. در جواب سئوالات وی بگویید : چون باید مدارکی را به او نشان دهید و مدارک مورد نیاز را نمیتوان از پای تلفن نشان داد ، نمیتوانم این کار را توضیح دهید و این جواب را در مقابل سئوالات او تکرار کنید.

اگر دوست شما خیلی کنجکاوی کرد به او بگویید : ضرری ندارد که یک ساعت از وقت را در اختیار شما قرار دهد و فقط یک بار به حرفهای شما گوش بده و بگویید هیچ توقعی از شما ندارم و تنها ضرری که میکنم این است که یک آب میوه مهمان شما خواهد بود .
حتماً به او بگویید : هیچ قولی به شما نمیدهم و هیچ چیزی را تضمین نمیکنم که شما سیستم پیشنهادی من را بپسندد. اما با شناختی که از دوست خود دارید مطمئن هستید که در این کار موفق خواهد شد. با بیان این جمله در حقیقت نشان میدهید که شما هیچ درخواستی از دوست خود ندارید و دوست شما هیچ مسئولیتی نسبت به شما و وقت شما ندارد و هیچ اجباری برای انجام دادن کاری ندارد و کاملاًٌ در تصمیم گیری آزاد است .

برای اینکه دوست شما دست از سئوال کردن بردارد با وی قراری برای معرفی سیستم بگذارید و خودتان دو روز مختلف را به وی پیشنهاد کنید مثلاً بگویید دوشنبه یا چهارشنبه. در این حالت ذهن دوست شما به جای دادن جواب منفی بین دو شنبه یا چهار شنبه زمان بهتر را انتخاب میکند. بعد از تعیین روز به سرعت 2 زمان را خودتان تعیین میکند مثلاً بپرسید چهار شنبه ساعت 4 یا 7 ؟
اگر قرار شما برای پیش از 3 روز آینده بود. پس از 3 روز با وی تماس بگیرید و به بهانه چک کردن قرار این موضوع را به وی یادآوری کنید.
امکان زیادی وجود دارد که دوست شما قبلاً راجع به Vast Vision یا شرکتهای مشابه مطالبی شنیده باشد و به شدت منفی شده باشد بنابراین حتی نام شرکت Vast Vision را به زبان نیاورید.

حتی اگر دوست شما حدسی زد و مثلا پرسید که آیا راجع به این شرکت Vast Vision است در صورتی که دوست صمیمی شما باشد !!! میتوانید با ابراز بیاطلاعی از قضیه شرکت ! این مسئله را انکار کرده و مجدداً از دوست خود بخواهید که یک ساعت از وقت خود را در اختیار شما قرار دهد. در غیر این صورت اگر دوست شما بیدرنگ شروع به انتقاد و مخالفت کرد با آرامش بگویید : اطلاعات شما در این زمینه بسیار ناقص و اشتباه میباشد. برای نشان دادن برتری خود و بیاطلاعی دوستتان میتوانید از وی بپرسید که آیا راجع به Network Marketing , Flush out , Step , Cycle چیزی میداند ؟ با این کار دوستتان را ترغیب میکنید که حداقل برای بدست آوردن اطلاعات کافی 1 ساعت زمان در اختیار شما قرار دهد .
از دعوت کردن افرادی که مطمئن هستید ، فعلاً به هیچ عنوان هیچ زمانی برای انجام این کار ندارند صرف نظر کنید. زیرا اگر در شرایط گرفتاری آنها ، سیستم را به آنها معرفی کنید مسلماً عضو نخواهند شد و در صورتی که عضو شوند ، نمیتوانند زمانی را برای آموزش و تمرین اختصاص دهند و احتمال اقدام آنها در آینده نیز به شدت کاهش مییابد. پس عجله نکنید و منتظر فرصت مناسبی برای خالی شدن وقت دوستتان باشید. دقت کنید که اگر مثلا دو یا سه ماه صبر کنید و سپس در فرصت مناسب سیستم را به آن دوست معرفی کنید با وجود اینکه سه ماه را از دست دادهاید ولی یک شاخه جدید با پتانسیل چند هزار دلار ایجاد کردهاید .
بیاد داشته باشید :

این تجارت روش مطمئنی برای پولدار شدن میباشد
نه یک روش سریع برای پولدار شدن .
کار ما سودده است اما زودده نیست ( البته ما U-V-3 کار میکنیم پس زودده نیز میباشد )
هر کسی برای شروع باید افرادی را دعوت کند که از نظر کاری به وی اعتماد کامل داشته باشند زیرا هنوز پورسانتی دریافت نکرده که به عنوان مدرک ارائه دهد و همچنین این تجارت بر پایه اعتماد متقابل افراد به هم پایهریزی شده. توجه کنید ! هر کس بین 2 تا 6 نفر را دارد که آنها به وی اعتماد کامل دارند پس دقت کنید ! که اگر با روش درست سیستم را به آنها معرفی نکنید آنها را از دست خواهید داد و نمیتوانید در این کار موفق شوید .

هیچ موقع از دوست خود خواهش یا معذرت خواهی نکنید زیرا در حقیقت شما شانس پولدار شدن را به او میدهید. پس همیشه به یا داشته باشید که کاملاً با شکم سیری کامل !!! و بدون ابراز احساس نیاز به وجود و حضور دوست خود ، آنها را دعوت کنید و نشان دهید که سود شما به حضور آنها بستگی ندارد .
اگر دوستی را به صورت اتفاقی ملاقات کردید مثلاً در حیات دانشگاه یا حتی اتوبوس ، به هیچ عنوان راجع به کار حرف نزنید. به او مهلت دهید تا خود او حرف کار را به میان آورد. معمولاً اولین سئوال بعد از حال و احوال ، سئوال راجع به کار است پس به دوست خود فرصت دهید تا او حرف کار را به میان آورد. سپس بدون دادن هیچ اطلاعاتی ، طبق یکی از روشهای مذکور او را برای یک جلسه دعوت کنید و اسم آن دوست را به لیستتان اضافه کنید.

اگر نام دوستی را در لیست دارید که مدت زیادی است از او بیخبرید به هیچ عنوان توسط تلفن از وی دعوت نکنید. حتماً 1 بار با او قرار ملاقات بگذارید و در آن قرار پس از آن که دوست شما حرف کار را به میان کشید از وی برای یک جلسه معرفی دعوت کنید. فراموش نکنید ! عجله همیشه تاثیر معکوس دارد .
هرگز بدون مشورت با Leaderخود اقدام به دعوت دوستان و معرفی سیستم به آنها نکنید.
طبق اولویت در نظر گرفته شده توسط Leader دوستانتان را دعوت کنید.
موفقیت مجموعهای است از تلاشهای کوچک روزانه

6- معرفی ( Presentation )
معرفی کردن یا پرزنت ، باید قدم به قدم و طبق CD آموزشی و آموزشهای Leader خود همراه با کاتالوگهای مورد نیاز انجام پذیرد ، در غیر این صورت مطمئناً معرفی بیفایده خواهد بود. دقت کنید در صورتی موفق خواهید بود که دوست شما بدون پیش زمینه قبلی در طول حداکثر 1 ساعت کلیه اطلاعات مقدماتی مورد نیاز را دریافت نماید و بتواند با اطلاعات کافی قضاوت کند.

یکی از مهمترین نکات ، مکان برگزاری جلسه معرفی میباشد.
جلسه باید در یک اتاق در بسته برگزار گردد که هیچ صدای اضافی مانند صدای تلفن ، تلویزیون ، صدای بچه ، صدای آشپزخانه و ; تمرکز حاضران را از بین نبرد و همچنین به هیچ عنوان هیچ رفت و آمدی در آن مکان انجام نگیرد .

1- بهترین مکان منزل خود شما که قصد معرفی دوستتان را دارید میباشد. و بدترین مکان منزل دوستی است که شما قصد معرفی وی را دارید. اگر پرزنت در منزل شما برگزار شود شما از نظر روحی به دوستتان تسلط کامل دارید و او هرگز به خود اجاره نمیدهد که در میان جلسه حرفی بزند یا حتی بخواهد از جلسه خارج شود. یکی از بزرگترین مزایای این کار ، نشان دادن این مطلب است که این تجارت هیچ احتیاجی به امکانات خاصی مانند دفتر کار و ; ندارد و بنابراین هر شخصی به راحتی میتواند این کار را در منزل خود ، همراه با دوستانی که همیشه به منزل وی رفت و آمد دارند انجام دهد .

2- اما اگر جلسه در منزل دوست شما برگزار شود ، علاوه بر اینکه شما تحت تسلط وی هستید ، او میتواند به خود اجازه دهد که صحبت شما را قطع کند و یا حتی برای پذیرایی از شما چندین دفعه جلسه را ترک کند و یا با تلفن صحبت کند. در اتمام جلسه نیز این حس به وی القا گشته که هر چند شما کار پر درآمدی را به وی معرفی نمودهاید اما او برای به سود رسیدن ، باید برای پرزنت کردن مردم ، مانند دورهگردها به منازل آنها مراجعه کند و این حس ناخوشایند باعث میشود که دوست شما وارد سیستم نشود .
3- اگر جلسه در منزل پرزنت کننده برگزار شود ، دوست شما در انتها تصور خواهد کرد که در نهایت اگر روزی بخواهد در این کار موفق شود ، باید درب منزل خود را به روی همه بگشاید و باید شخصاً همه زیر مجموعه هایش را پرزنت کند.

4- اگر شما در یک مکان تجاری مانند دفتر کارتان ، جلسه را برگزار کنید ، در انتها به دوست خود القا کردهاید که برای موفق شدن در این کار باید حتما امکاناتی مانند امکانات شما را فراهم کند و از آنجایی که هرکسی قادر به خرید یا اجاره یک دفتر کار [ به دلیل بالا بودن هزینهها ] نمیباشد و قابلیت مدیریت دفتر کار را هم ندارد ، افراد زیادی را از دست خواهید داد .
یکی از نکات مهم دیگر تعداد افراد جدیدی است که شما قصد معرفی کردن سیستم را به آنها دارید. بهترین حالت و نتیجه از جلسات تک نفره حاصل میشود و جلسات تک نفره توسط خود
Vast Vision بسیار توصیه گشته و بسیار قدرتمند و نتیجه بخش میباشد .زیرا در این جلسات، پرزنت کننده میتواند تمام انرژی خود را بر روی یک نفر متمرکز کند و با کمال صبر و حوصله پس از پرزنت کردن به سئوالات دوست شما پاسخ گوید.
بخشی از معایب جلسات بیش از یک نفر به این شرح میباشد :

1- اگر یک نفر آدم منفی در بین دوستانتان باشد ، به راحتی روی دیگر دوستانتان تاثیر منفی میگذارد و شانس عضویت آنها راکاهش میدهد .
2- این جلسات عجله را به افراد القا میکند ، به این صورت که مثلاً اگر 3 نفر در جلسه حضور داشته باشند ، آن اشخاص به هم به دید رقیب نگاه میکنند و احساس میکنند که باید سریعتر از دوستان خود افراد بیشتری را برای پرزنت بیاورند. در صورتی که این روش ، روش سریعی برای پولدار شدن نیست .
3- انرژی پرزنت کننده بین افراد پخش میشود و نمیتواند به صورت تاثیر گزار پرزنت کند.

4- اگر جلسه به هر دلیلی به هم بخورد یا برگزار نگردد [ مثلا برای پرزنت کننده مشکلی پیش بیاید ] به جای از دس ت دادن چند نفر ، فقط 1 نفر را از دست میدهید .
5- افراد احساس خواهند کرد که برای انجام این کار ، باید به فن بیان تسلط داشته باشند تا بتوانند در یک جمع سخنرانی کنند.
نفرات اول که معمولاً همیشه کسانی هستند که بیشترین اعتماد را به شما دارند باید حتماً به صورت تک نفره و تنها به سیستم معرفی شوند تا درصد عضو شدن آنها حداکثر شود .
همیشه معرفی سیستم به اولین دوستان خود را به عهده بالاسریهای خود قرار داده و جداً از توضیح دادن به آنها بپرهیزید.

تا زمانی که تبحر کافی در بیان مطالب را کسب نکرده و همچنین کاتالوگهای مورد نیاز را فراهم نکرده اید جداً از توضیح دادن پرهیز کنید.
به یاد آورید که این تجارت بر پایه اعتماد متقابل میباشد پس همیشه دوستانی را که برای معرفی نزد بالاسریها می فرستید همراهی کنید زیرا آنها به اعتبار و اعتماد به شما وارد این شبکه خواهند شد و شما باید کنار آنها باشید. پس همیشه دوستان خود را همراهی کنید.
ممکن است جلسه توسط کسی برگزار شود که چند سطح بالاتر از شما میباشد. در این حالت همیشه بهتر است شخص بالا سری شما هم همراه شما در جلسه معرفی حضور داشته باشد. پس همیشه جلسات معرفی را همراه با Leader مستقیم خود برگزار کنید.

توجه کنید که همیشه باید خانمها و آقایان متاهل را همراه همسرهایشان به صورت دو نفری پرزنت کنید و همچنین افرادی که استقلال مالی ندارند و به پدر یا مادرشان متکی هستند ، باید حتما همراه با آنها پرزنت شوند .
به محض ورود به جلسه موبایل خود را خاموش کنید و از دوست خود نیز بخواهید که این کار را انجام دهد. توجه کنید که اگر برگزار کننده و یا بالاسری شما این درخواست را از دوستتان انجام دهد ، دوست شما حتما ناراحت خواهد شد ، پس وظیفه شما است که این مطلب را به دوستتان یادآوری کنید.
به هیچ عنوان در جلسه معرفی سیگار نکشید و اگر دوست شما خواست سیگار بکشد شما باید مانع وی شوید. در واقع شما باید نشان دهید در مقابل وقتی که Present کننده برای شما صرف میکند ، شما نیز برای او ارزش و احترام قائل هستید .

مهمترین کار شما در زمان برگزاری یک جلسه ، نشستن و گوش دادن با دقت به سخنان سخنگو میباشد. حتی نتبرداری از سخنان نیز بسیار مفید میباشد. هر زمان که احساس کردید دوست شما تمرکزش را از دست داده با گفتن جمله دقت کن این قسمت ، قسمت مهمی است ، دوباره او را متمرکز کنید. پس فراموش نکنید که در هنگام جلسات همیشه با دقت به برگزار کننده توجه کنید. میزان دقت و تمرکز شما بیانگر میزان علاقه شما به این کار میباشد و شما با رفتار خود در جلسه معرفی به دوست خود نشان خواهید داد که چقدر این کار را جدی گرفتهاید. زیرا درحقیقت دوست شما ابتدا به رفتار شما توجه میکند و سپس به سخنان سخنگو .

به هیچ عنوان سر خود را پایین نیندازید ، چرت نزنید ، هیچگاه خود را با چیزی سرگرم نکنید ، با چیزی بازی نکنید ، با دوستان دیگر صحبت نکنید و در زمان تشکیل جلسات هیچ کاری جز گوش دادن به سخنان برگزار کننده انجام ندهید .
به هیچ عنوان سئوالهایی را که معرف ، از حاضران میپرسد ، مانند سئوالهای صفحه مثالی از حسابداری شرکت و ; را پاسخ ندهید و اجازه دهید که دوستان شما راجع به سئوال فکر کنند ، تمرکز خود را بدست آورند و آن را جواب دهند. زیرا هدف از سئوال کردن جلب تمرکز افراد در جلسه میباشد.
به هیچ عنوان سخنان دوست خود را قطع نکنید و هیچ توضیحی را اضافه نکنید. فقط گوش دهید و مواردی را که برگزار کننده جلسه فراموش کرده یادداشت کرده و در آخر جلسه یادآوری کنید. با این کار علاوه بر نشان دادن تبحر و اطلاعات خود به دوستتان ، عملاً نشان میدهید که چقدر این کار را جدی گرفته و در انجام آن بسیار فعال هستید. بنابراین هیچ گاه با اضافه کردن توضیحی ، تمرکز حاضران را به هم نزنید .

پس از اتمام جلسه معرفی ، وظیفه شما به عنوان معرف دوستتان ، انجام راهنماییهای زیر میباشد. شما باید جملات زیر را به ترتیب ، به دوستانتان که تازه با Vast Vision آشنا شدهاند بگویید . توجه کنید ! که اگر این جملات توسط برگزار کننده جلسات یا شخص دیگری غیر از شما بیان گردد ، نتیجه عکس خواهد داشت زیرا دوستتان فکر میکند که آن فرد قصد گمراه کردن و کلاه گذاشتن بر سر وی را دارد. بنابراین اگر و تنها اگر این جملات از طرف شما [ که مورد اعتماد دوستتان هستید ] بیان شود ، مفید و موثر خواهد بود.
توجه کنید ! اهمیت بیان این جملات ، بیشتر از اهمیت معرفی سیستم میباشد.
بگویید : شما به 2 دلیل ممکن است بخواهید که راجع به این سیستم با دوستان خود صحبت کنید.

1- اینکه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی بخواهید راجع به صحت این سیستم با دوستان خود مشورت کنید که این کار اشتباه است زیرا علاوه بر اینکه Network Marketing در ایران استفاده نمیشود و کسی با آن آشنایی ندارد ، طرح تجاری Vast یک طرح جدید [ 1 ساله ] در سطح جهان است که حتی اکثر اقتصاددانان نیز از این طرح و نحوه انجام محاسبات مربوط به قیمتگذاری روی اجناس و میزان پرداخت سود بیاطلاع میباشند پس اطلاعات فعلی شما از اطلاعات دوستان شما در این زمینه بیشتر است و مشورت کردن با آنها نه تنها بی فایده است بلکه باعث ایجاد یک دید منفی در آنها و در نتیجه در خود شما خواهد شد مثلاً اگر شخصی قصد خرید ماشینی داشته باشد به جای مشورت با دوستان خود با فردی مشورت خواهد نمود که در این کار دارای تجربه و تخصص باشد. بنابراین فقط افرادی شایسته مشورت کردن میباشند که از این سیستم اطلاعات کافی داشته باشند. بنابراین من به شما قول میدهم که با هر کسی که مشورت کنید حتما جواب منفی میدهد و خواهد میدهد که این سیستم کلاهبرداری و اشتباه است. تنها و بهترین راه جهت تحقیق در این زمینه Internet میباشد. در سایتهای خبری ، علمی ، تجاری ، تبلیغاتی ، Web Logها و دانشگاهها اطلاعات جامعی در زمینه Network Marketing و Vast Vision پیدا خواهید کرد.

2- اگر اطمینان کافی جهت ورود به این سیستم در شما ایجاد شده و بخواهید افراد جدید را وارد مجموعه ;.. نباید خودتان سیستم را برای آنها توضیح دهید چون این کار اشتباه است زیرا تو با این کار به 2 نفر ضرر میزنی اول به خوت که کسی را که دوست داشتی وارد سیستم کنی از دست میدهد و دوم به دوستت که اجازه ندادی سیستم را به صورت اصولی به آن معرفی شود و این شانس را از او گرفتهاید ( مثال فیلم ترسناک ). پس دقت کنید که هر چند موضوع خوب و جالبی را فرا گرفتهاید اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی راجع به آن ، نحوه انتقال آن و کاتالوگهای مورد نیاز نمیتوانید آن را منتقل کنید. پس بیان و انتقال این موضوع را به عهده من و بالاسریهای من بگذارید.

فراموش نکنید ! این سیستم یک روش سریع برای پولدار شدن نیست بلکه یک روش مطمئن برای پولدار شدن میباشد و عجله کردن در این سیستم باعث ضرر کردن خود شما خواهد شد .
3- قبل از وارد کردن دوستان جدید ابتدا باید خود عضو شوید زیرا اولین سئوال دوستان شما این است که آیا خود شما وارد این شبکه شدهاید یا نه !!؟؟ اگر جواب شما منفی باشد آنها کاملاً بیاعتماد میشوند زیرا شما شک خود را به آنها القا میکنید و امکان ورود آنها به این سیستم کاهش میابد. فراموش نکنید که اولین اصل این Business صداقت است و شما هرگز نباید به دروغ بگویید که وارد این سیستم شدهاید.

در ضمن بعضی از دوستان فکر میکنند که اگر ابتدا 2 نفر خود را پیدا کنند و پس از مطمئن شدن از ورود آنها خود وارد این سیستم شوند ( زرنگی !!! ) ریسک این کار را از بین بردهاند.
این تفکر مانند این است که شما قصد برپایی یک مجتمع آموزشی را داشته باشید ، اما قبل از آن شروع به گرفتن چک تضمینی از دوستان خود جهت آمدن به آموزشگاهتان را نمایید. مسلماً شما موفق نخواهید شد زیرا همانطور که میدانید برای راهاندازی یک آموزشگاه ابتدا باید مکان آن را اجاره یا خریداری نمود و سپس ابزار آموزشی مورد نیاز را تهیه کرد و همینطور مدرسان با تجربه را استخدام نمود و سپس شروع به فعالیت و تلاش و ثبت نام دانشجویان نمود و در آخر به سود رسید .
توجه کنید ! حتماً مطالب فوق را باید خود شما که دوست خود را جهت معرفی آوردهاید به دوستتان بگویید. زیرا اگر کسی که معرف سیستم بوده ، آن را بگوید , دوست شما حتماً به آن عمل نخواهد کرد.

میتوانید راجع به Network Marketing ، سابقه آن ، نحوه فعالیت و موفقیتهای آن برای دوست خود بیشتر توضیح دهید. در واقع نشان دهید که واقعاً وارد یک سیستم جهانی قوی و پرقدرت تجاری شدهاید و دید وسیع و انگیزه زیادی برای انجام این تجارت دارا میباشید .( شکم سیری )
حتماً به دوست خود بگویید که بابت معرفی سیستم هیچ منتی بر گردن او نیست و شما هیچ توقعی از او ندارید و اگر به شما جواب نه بدهد شما هرگز ناراحت نخواهید شد و ضرر هم نخواهید کرد. بگویید که این قضیه تنها بهانه ای برای دیدار و گپ زدن با او بوده و تنها قصد شما دادن این فرصت به وی بوده است. و این حس را به وی القا کنید که مجموعه شما در حال رشد میباشد و بدون او هم به سود خود خواهید رسید. سپس بگویید یکی از بهترین چیزها در این تجارت پیدا کردن دوستان جدید و محکمتر و صمیمیتر شدن با دوستان قبلی است .

اکثر دوستان با این دید از جلسه خارج میشوند که باید 10 نفر را شخصاً به این سیستم معرفی نمایند تا به سوددهی برسند ، به آنها یادآوری کنید که به صو رت نرمال با معرفی و آموزش 2 نفر به آسانی میتوانند کار خود را شروع کنند و به نتیجه برسند. این مسئله بسیار مهم میباشد پس حتما با مثالهای مختلف این نکته را به دوست خود بفهمانید. مشکل اکثر دوستان برای شروع این کار مبلغ اولیه آن است. زیرا این کار را به صورت یک کار بلند مدت و با درآمد عالی نمیبینند. باید تصویر آینده را برای آنها در ذهنشان مجسم کنید. بگویید مسلماً هر کسی از روز اول هزاران زیر مجموعه ندارد ، اما کمکم و به صورت تصاعدی زیر مجموعهها رشد خواهند کرد. با مثالهای متعدد آینده را به آنها نشان دهید. سپس بگویید : با این مبلغ هیچ جای دنیا هیچ کار و تجارتی را نمیتوان راهاندازی کرد. روی این مطلب تاکید کنید که به این دلیل که عضو شبکهای میشوید ، هزینه شروع این تجارت بسیار پایین است اما سود خوبی دارد .
از دادن هرگونه توضیح اضافی و زدن مثالهای دیگر جدا خودداری فرمائید ! و فقط از مثالهای استاندارد همین سیستم استفاده نمایید. همچنین به هیچ عنوان از این سیستم – به طور مستقیم – تعریف نکنید. به هیچ عنوان برای ورود دوستان خود عجله و اصرار نکنید در غیر این صورت به دوست خود القا خواهید کرد که با ورود وی به شما سود خواهد رسید . مثلاً حتی اگر دوست شما گفت سیستم بسیار عالی است و حتما وارد خواهد شد ولی فعلا پول وی حاضر نیست و یک ماه دیگر به سیستم وارد می شود ، بجای اینکه مثلا بپرسید خوب چقدر پول کم داری ؟ تا به وی قرض دهید ، در کمال آرامش و اطمینان بگویید که هیچ عجلهای نیست و اتفاقا فرصت بیشتری برای تفکر و تصمیمگیری ، در اختیار دارید. سپس بگویید : دوستانی که مدتی صبر کردهاند و موفقیت و پیشرفت دوستان خود را در این سیستم دیدهاند ، با انگیزه و ایمان بیشتری وارد این سیستم شدهاند. با این کار وی را برای سریعتر وارد شدن به این سیستم ترغیب میکنید .
خودمان را در کنار هم ببینیم و آرزوهایمانرا با هم ببینیم و صحبت کنیم.

اگر هنوز به سودی دست نیافتهاید، به هیچ عنوان راجع به سودهای این سیستم صحبت نکنید.
مثلا نگویید که قرار است من این کار را بکنم که فلان چیز را بخرم. زیرا با این کار به دوست خود القا میکنید که در صورتی که وی وارد این سیستم شود ، شما موفق خواهید شد ! فقط قرار است که به آرزوهای خودتان برسید ! و دوست شما این مطلب را برداشت خواهد کرد که درصورت ورود به سیستم ، تنها در حالتی سود خواهد کرد که بتواند دوستانش را وارد سیستم کند و در حقیقت شما این مسئله را القا میکنید که سود هر شخصی در گرو ورود دوستانش به این سیستم است. بگذارید افرادی که به سود رسیدهاند، با شوق و اطمینان از سود واقعی خود تعریف کنند یا از سود افرادی که به سود رسیدهاند صحبت کنید. با این کار عملاً به دوست خود این نکته را میگویید که حتی قبل از ورود شما به سیستم افراد زیادی سود زیادی بردهاند و اگر شما هم وارد این سیستم نشوید اتفاق خاصی نخواهد افتاد و هر کسی پس از ورود به این سیستم سود زیادی خواهد برد و برداشت دوست شما به این صورت خواهد بود که به این دلیل که تا قبل از اینکه من وارد این سیستم شوم ، آن شخص سود زیادی برده و سوددهی وی ادامه دارد ، پس اگر من هم وارد سیستم بشوم حتما سود زیادی خواهم برد .

اگر دوست شما در همان لحظه تصمیم خود را برای ورود به سیستم نگرفت از وی بخواهید که بیشتر فکر و تحقیق کند و نتیجه را به اطلاع شما برساند و به او بگویید که با او در تماس خواهید بود .

شما چه باید بکنید ! عکس العمل افراد ! 10 نفر حالت روحی افراد
حتما از آنها دوری کنید. احتمال ورود آنها به سیستم بسیار پائین میباشد
2 منفی
آنها را در جریان موفقیتهای خود قرار دهید . پس از دیدن موفقیت شما به سیستم وارد خواهند شد .
3
به پیگیری مرتب نیاز دارند نیاز به زمان دارند، میگویند جای مارا نگه دار ! 3 مثبت
Leaderهای موفقی خواهند شد . آموزش آنها را فراموش نکنید همان لحظه ثبت نام ;. و .. فردای آن روز راس مثبت ساعت مشخص با شما قرار خواهند گذاشت . 2

7- پیگیری ( Follow Up )
بهترین دعوت ، دعوت تلفنی و بهترین Fallow حضوری است.
اگر بخواهیم این تجارت را با بازی گلف مقایسه کنیم کل 6 مرحله اول مانند زمانی است که چوب گلف را به عقب برده و به توپ ضربه میزنیم. حال اگر پس از ضربه زدن چوب را متوقف کنیم توپ به سمت هدف پرتاب نمیشود و همانجا برروی زمین میافتد. ولی اگر در ادامه ضربه ، چوب را به سمت جلو امتداد دهیم ، توپ ما به سمت هدف حرکت خواهد کرد. در این تجارت ، بخش پیگیری مانند بخش دوم حرکت چوب میباشد و در حقیقت % 90 کار در این مرحله انجام میگردد. بدون پیگیری شما ، هیچ کدام از دوستانتان وارد این شبکه نخواهند شد. نکته مهم وظیفه شما در این مرحله میباشد. وظیفه مهم شما ساختن یک دید کامل از آینده و ملموس کردن سود این سیستم برای دوستانتان است .

پس از معرفی شدن این سیستم توسط خود شما یا بالاسریهایتان به دوستانتان ، حداکثر بعد از 24 ساعت یا 1 روز با دوست خود تماس بگیرید و پس از یادآوری Vast Vision از وی نتیجه تحقیقات او را بپرسید. فرض کنید شما قطعه آهنی را گداختهاید و حداکثر 1 روز وقت دارید تا آن را شکل دهید. مثلاً برای آغاز صحبت میتوانید از جملههایی مانند آیا مطلب جدیدی پیدا کردی یا آیا تحقیقاتی کردی استفاده کنید و اگر سئوال یا اشکالی داشت جواب او را بدهید و اگر جواب مناسب برای سئوال وی نداشتید بدون سعی کردن در جواب دادن و دفاع از سیستم بلافاصله با بالاسریهای خود تماس بگیرید و جواب مناسب را جویا شده و سپس در اختیار دوست خود قرار دهید .
مرحله پیگیری فقط باید به صورت حضوری انجام شود. در هر حالت شما باید با رفتار خود، به دوستتان نشان دهید چقدر به این کار ایمان دارید و مطمئن هستید. بهترین روش برای نشان دادن این مطلب این است که بدون آوردن بهانه و اتلاف وقت مستقیماً و با اطمینان ، پیگیری را شروع کنید در غیر این صورت ، با رفتارتان به دوست خود خواهید گفت که این قدر به این کار نامطمئن هستید که حتی برای صحبت کردن راجع به آن ، به یک بهانه احتیاج دارید .

حتماً به دوست خود اطمینان دهید که در قبال وقت و زحمتی که برای او میکشید هیچ توقعی ندارید و در صورت انصراف او هم اصلاً ناراحت نمیشوید و هیچ ضرری هم نخواهید کرد. به خودت نه میگویی.
از اینجا به بعد ، اکثر دوستان شما ، شروع به سئوالات عجیب و غریب مینمایند و با دلیلهای مختلف و یا حتی بدون هیچ دلیلی دائماً مخالفت میکنند و در حقیقت امواج منفی زیادی را به سوی شما ارسال میکنند. وظیفه شما این است که بدون عصبانی شدن ، ناراحت شدن ، دلسرد شدن و جبهه گرفتن ، در کمال آرامش دوستتان را راهنمایی کنید و با جوابهای درست و منطقی با وی بحث کنید در واقع در مقابل امواج منفی وی ، امواج مثبت ارسال کنید.

توجه کنید که هیچگاه در مقابل دوست خود جبههگیری نکنید و ناراحت نشوید و همیشه از روش Feel Felt Found [ حس میکنم ، حس کردم ، پیدا کردم ] برای جواب دادن به سئوالها و یا اشکالهای دوستتان استفاده کنید. به عنوان مثال از کجا معلوم که شرکت پورسانتهای شما را میدهد ، به جای اینکه بیدرنگ پاسخ دهید که معلوم است هر هفته پورسانتها را شرکت واریز میکند چون بچهها گرفتند ؟ به آنها بگویید چه جالب ، من احساس شما را درک میکنم (Feel) اتفاقا برای من هم همین سئوال پیش آمد (Felt) ولی میدانید چه کردم ؟ شروع به تحقیق(Found) در این مورد من به شرکت و چند تا از بچههایی که از این شرکت پورسانتهای خود را دریافت کردند و سایت را مرور کردند. با این روش درحقیقت به جای جبهه گیری و مخالفت ابتدا با ابراز هم فکری ، در کنار دوستتان قرار میگیرید و سپس یک حقیقت را در غالب یک تجربه بیان میکنید. فراموش نکنید که باید حتماً قبلاً تحقیقات لازم را انجام داده باشید تا به دروغ مطلبی را بیان نکنید.

اگر مشکل دوست شما ترس از پیدا کردم دو نفر و یا ایجاد یک شبکه هزار نفری بود با روش Feel.Felt.Found به این صورت جواب وی را بدهید. بگویید که به نکته جالبی اشاره کرده و شما دقیقاً احساس او را درک میکنید زیرا شما نیز قبل از ورود به این سیستم راجع به همین مسئله و تواناییهای خود برای انجام این کار بسیار فکر کردهاید و سپس به عنوان جواب مسئله به او اطمینان دهید که در صورت ورود به این شبکه ، همیشه همراه او و همانند شریک ا و خواهید بود ، همان طور که بالاسریهای شما در ابتدا همیشه همراه شما بوده اند ، آموزشهای لازم را به مرور زمان به او میدهید و جلسات او را شما و یا بالاسریهای شما برگزار میکنند و او نباید نگران برگزاری جلسات و عدم توانایی خود برای انتقال این سیستم در اول کار باشد. از وی بپرسید چند نفر دوست صمیمی دارد که حاضر هستند 1 ساعت از وقت خود را در اختیار او بگذارند و چند نفر دوست دارد که از نظر کاری به او اعتماد دارند. اگر مجموع این 2 جواب از 5 بیشتر بود به او بگویید جای هیچ شکی نمیماند زیرا همانطور که او این سیستم را د رک کرده ، به دلیل سادگی در فهم و انجام (Simple To Do) و به دلیل اعتماد به شما وارد این شبکه میشود دوستان او هم این سیستم را درک کرده و وارد این سیستم خواهند شد .

اگر دوست شما بهانه سرمایه اولیه را مطرح کرد ، توضیحات داده شده در فوق در این زمینه را مجدداً برای وی توضیح دهید بگویید : زمانی که شخصی یک ایده تجاری تازه برای درآمدسازی پیدا میکند ، معمولاً با اعتباری که دارد ، سرمایه اولیه برای شروع آن را فراهم میکند و سپس ، پس از اینکه آن کار به سود دهی رسید ، از درآمد آن سرمایه اولیه را بازپرداخت میکند. مثلاً کسی که قصد تاسیس یک شرکت تجاری یا کارخانهای را دارد با گرفتن وام یا اعتبار ، آن را راهاندازی میکند و سپس از درآمد آن شرکت یا کارخانه هزینه اولیه را پرداخت میکند. سپس بگویید : در واقع ما پیشنهاد خرید محصول به کسی نمیدهیم بلکه راهی را جهت سرمایهگذاری ، به دوستانمان معرفی میکنیم. این کار نیز همانند یک سرمایه گذاری میان مدت و با سود بسیار خوب میباشد .

دوستان شما به دلیل کم بودن مبلغ اولیه این تجارت آن را جدی نمیگیرند. به آنها بگویید به این دلیل که شما میتوانید به صورت رایگان از امکانات بالاسریها ، مانند دفتر کار و اطلاعات ، استفاده کنید ، هزینه شروع بسیار کاهش میآید. بگویید شما در این کار شریک بالاسریهای خود میشوید و کلیه راهها و رموز این کار را از آنها فرا خواهید گرفت برخلاف کارهای دیگر که هیچ مدیری رموز کار خود را در اختیار کارمندانش نمیگذارد و امکان استفاده از امکانات خود را به کارمندانش نمیدهد. سپس بگویید اتفاقاً همین مسئله یکی از نقاط قوت این سیستم است زیرا به دلیل مبلغ کم همه میتوانند در آن سرمایه گذاری کنند.

اگر احساس کردید که دوست شما از انجام یک کار جدید وحشت دارد یا قدرت ریسک انجام یک کار جدید را ندارد به او بگویید : در طبیعت انسان هم مانند تمام اشیا , موجود در طبیعت اینرسی وجود دارد. یعنی انسان در برابر تغییرات مقاوم است و از تغییرات فراری است. برای همین افراد به صورت ناخودآگاه برای ورود به این سیستم مقاومت میکنند.
این تجارت تغییرات بنیادینی در خود فرد و روابط فردی و اجتمایی او پدید خواهد آورد. در ابتدا افراد با یک تجارت جدید آشنا میشود و با فراگیری اصول آن میآموزد که چگونه با کمک کردن به دیگران درآمدی داشته باشد. در ادامه و به تدریج ، به دلیل رشد زیرمجموعههایش تبدیل به یک مدیر موفق میشود و راه و روش اداره زیرمجموعههایش را فرا میگیرد. ساعت کارش کمکم از چهارچوب ساعت کاری ادارات و شرکتها خارج میشود و در حقیقت خود شخصاً ساعت کاری خود را تنظیم میکند. هیچ مدیری بالاسر او نیست و کاملاً آزادی عمل دارد.

درخواهد یافت که تنها در برابر خود مسوول است و به جای جوابگویی به مدیر خود ، باید جوابگوی خود باشد. در همین میان دوستان زیادی پیدا میکند که همیشه و همه جا در کنار او هستند و به او در همه کار کمک میکنند زیرا با او هم هدف هستند. و در نهایت به دلیل درآمد رویایی خود میتواند نحوه زندگی خود را عوض کند مثلاً به جای 6 روز کار برای 1 روز ا ستراحت میتواند 1 روز کار کند و 6 روز به امور دیگر برسد. رویارویی با همه این تغییرات بسیار مشکل و پذیرفتن آنها بسیار دشوار میباشد زیرا انسان از تغییر در زندگی وحشت دارد .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky