توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر استفاده از روش تزریق الکتروسینتیک محلول های شیمیایی با ظرفیت های تبادل کاتیونی مختلف بر ظرفیت باربری شمع دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر استفاده از روش تزریق الکتروسینتیک محلول های شیمیایی با ظرفیت های تبادل کاتیونی مختلف بر ظرفیت باربری شمع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر استفاده از روش تزریق الکتروسینتیک محلول های شیمیایی با ظرفیت های تبادل کاتیونی مختلف بر ظرفیت باربری شمع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر استفاده از روش تزریق الکتروسینتیک محلول های شیمیایی با ظرفیت های تبادل کاتیونی مختلف بر ظرفیت باربری شمع :



تعداد صفحات:9
چکیده:
شمع ها اعضایی از جنس فولاد، بتن، بتن مسلح و چوب هستند که در صورت مناسب نبودن ظرفیت باربری زمین برای شالوده های سطحی، از آنها برای ساخت شالوده های عمیق (شالوده های شمعی) استفاده می شود. از آنجا که احداث شمع ها معمولا هزینه هایزیادی به همراه دارند، یکی از روش های کاهش هزینه، بهبود مشخصات مقاومتی خاک اطراف شمع می باشد. در گذشته برای بهبود آن ازروش الکترواسمزی استفاده شده است. در این مطالعه با استفاده از روش تزریق الکتروسینتیک سه نوع محلول شیمیایی به خاک تزریق شده اند. در اثر آن، مقاومت برشی زهکشی نشده در نزدیکی شمع (الکترود آند) به شدت بهبود یافته است. نتایج نشان دادند که استفاده از محلول های شیمیایی باعث تسریع و بهتر شدن نتایج بهبود مقاومت برشی خاک رسی (نسبت به روش الکترواسمزی) در اطراف شمع ها می شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky