مقاله بررسی ساخت نمونه آزمایشگاهی قطارهای پرنده مغناطیسی به روش جذبی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ساخت نمونه آزمایشگاهی قطارهای پرنده مغناطیسی به روش جذبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ساخت نمونه آزمایشگاهی قطارهای پرنده مغناطیسی به روش جذبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
در سیستم های حمل و نقل سریع، بحث اصطکاک چرخ و ریلها، استهلاک بالایی را برای سیستم در بر خواهد داشت و یکی از مو.انع افزایش بیشتر سرعت خواهد بود. بدین منظور قطارهای پرنده ی مغناطیسی طراحی گردید که در آنها اصطکاک کاملا حذف می گردد. امروزه این گونه از قطارها در کشورهایی مثل چین مورد استفاده ی تجاری پیدا کرده اند. در این مقاله روش های مختلف تعلیق مغناطیسی اجسام حجیم، که در تعلیق مغناطیسی قطارهای پرنده کاربرد دارند، بررسی شده و در نهایت متناسب با امکانات داخلی، بهترین سیستم تعلیق انتخاب می گردد. همچنین، این مقاله به طراحی کنترلر این سیستم پرداخته و بهترین مکان را برای قرار دادن سنسورها معرفی می کند. ارائه ی ساختار مکانیکی و تعیین مکان بهینه ی آهنرباها در هر واگن از جمله دیگر نوآوری های این مقاله می باشد. در این گونه از قطارها علاوه بر سیستم تعلیق، سیستم پیشران و کنترل امنیت نیز بایستی تعبیه شوند. سیستم پیشران بایستی بدون نیاز به اصطکاک حرکت رو به جلو ایجاد کند. این مقاله از موتورهای القایی خطی به عنوان پیشران استفاده کرده و سیستمی مشابه سیستم تعلیق برای کنترل امنیت قطار معرفی می کند. در نهایت سیستم های معرفی شده باری یک نمونه ازمایشگاهی 11 کیلو گرمی ساخته شده و مورد آزمایش قرار گرفته است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0