توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق آزمایش رنگرزی پشم با رنگزاهای اسیدی دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق آزمایش رنگرزی پشم با رنگزاهای اسیدی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق آزمایش رنگرزی پشم با رنگزاهای اسیدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق آزمایش رنگرزی پشم با رنگزاهای اسیدی :

وسایل مورد نیاز :
بشر (به عنوان حمام رنگرزی )، همزن ، دما سنج ،پیپت ، پیست ، استوانه مدرج ، هیتر ، رنگینه آبی و قرمز (به صورت محلول در آب ) ، اسید سولفوریک ، سولفات سدیم ( نمک ) ، کالا (پشم به وزن 0.2 گرم ) ، اب مقطر .
تئوری آزمایش :
رنگهای اسیدی ، رنگهایی هستند که برای جذب رنگ از اسید استفاده میکنند . در رنگرزی اسیدی علاوه بر اسید از نمک نیز استفاده میگردد در سه آزمایش مختلف اثر نوع اسید ، غلظت اسید غلظت نمک و تاثیرات آنها را بر روی خامه رنگ شده بررسی میکنیم .
برای مشخص نمودن مقدار رنگزا ، اسید و نمک از فرمول زیر استفاده میگردد .

درصد موجود/درصد مورد نیاز . وزن کالا =(میلی لیتر یا سی سی )X
درصد موجود ، یک در صد است و وزن کالا در همه موارد 0.2 گرم میباشد .
برای مشخص کردن حجم حمام رنگرزی از پارامتر L:R ( وزن کالا : حجم حمام ) استفاده میشود که ان را ( 100:1) میگیریم . یعنی اگر وزن کالا یک گرم باشد جحجم حمام را باید 100 سی سی در نظر گرفت . با توجه به داشتن وزن کالا ، در تناسب حجم حمام را به دست می آوریم که 20 سی سی خواهد بود .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky