توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی مدیران ستادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از نقطه نظرتناسب با شغل و محیط شغلیایشان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی مدیران ستادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از نقطه نظرتناسب با شغل و محیط شغلیایشان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی مدیران ستادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از نقطه نظرتناسب با شغل و محیط شغلیایشان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی مدیران ستادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از نقطه نظرتناسب با شغل و محیط شغلیایشان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه :






تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

تامین منابع انسانی مورد نیاز سازمانها ازگذشته های دورهمواره مورد توجه مدیران بوده است. اما چیزی که امروزه از اهمیت بیشتری برخوردار شده است، بقای نیروی استخدام شده در سازمانهاست. یکی از عوامل تعیین کننده در بقای کارکنان در سازمان، تناسب آنها با شغل و محیط شغلی شان است. بنابراین اکثر سازمانها در صدد آنند که کارکنانی را استخدام کنند کههرچه بیشتر با ویژگیهای شغلی و محیطی آن انطباق داشته باشند.در این مقاله، سعی برآنست تا 5 نفر از مدیران ستادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با توجه به 7 شاخص تناسب شغلی با یکدیگر مقایسه شده و رتبه بندی گردند. این شاخصها شامل سازگاری شغلی، اعتماد به نفس، میزان رغبت و تمایل فرد به شغل مربوطه، توانمندی کلامی، مهارت در برقراری ارتباط، تسلط بر عواطف و احساسات خویش و انگیزه پیشرفت می باشند که توسط عده ای از خبرگان موجود در این سازمان طراحی و تدوین گردیده اند. در مرحله اول، این شاخصها با استفاده از تکنیک ENTROPY وزن داده شده اند. سپس گزینه های مورد نظر با توجه به وزنهای بدست آمده توسط 5 تکنیک تصمیم گیری چند شاخصه SAW,TOPSIS,ELECTRE,TAXONOMY و AHP گروهی مقایسه شده و رتبه بندی نهاییآن ها با استفاده از روش کاپلند صورت گرفته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky