توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رایگان دستورالعمل و روش تحقیق و پژوهش دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رایگان دستورالعمل و روش تحقیق و پژوهش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رایگان دستورالعمل و روش تحقیق و پژوهش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رایگان دستورالعمل و روش تحقیق و پژوهش :

تعریف تحقیق:
تحقیق عبارت است از تغییر کنترل شده یک موقعیت غیر ثابت یا نامعین به موقعیتی که از لحاظ ویژگیها و روابط کاملاً معین و ثابت است و در وضعی قرار دارد که عناصر موقعیت اصلی یا اولی به صورت یک کل متحد تغییر یافته‌اند (جان دیویی)
از دیدگاه کولینجر تحقیق عبارت است از بررسی و مطالعه منظم، کنترل شده و آزمایشی قضیه‌های فرض درباره روابط احتمالی بین پدیده‌های طبیعی با دیدی انتقادی.
معمولاً یک تحقیق علمی دارای فصلهایی به روش زیر می‌باشد.
1- صفحه عنوان
2- چکیده
3- پیشگفتار
4- فهرست مطالب
5- فصل اول: مقدمه یا معرفی
6- فصل دوم: ادبیات تحقیق و مبانی نظری
7- فصل سوم: روش شناسی یا Methodology
8- فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده‌های بدست آمده
9- فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات
10- فهرست منابع
11- پیوست
1) صفحه عنوان
صفحه عنوان شامل نام دانشگاه، نام دانشکده، موضوع تحقیق، نام استاد راهنما و نام کامل محقق یا محققان و رشته تحصیلی محقق می‌باشد.
2) چکیده تحقیق:
چکیده تحقیق، خلاصه جامعی است از کل تحقیق مشتمل بر موضوع چارچوب نظری، روش تحقیق و یافته‌های تحقیق و به خوانندگان امکان بررسی سریع محتوی و مضمون تحقیق را می‌دهد. یک چکیده خوب باید منعکس کننده حقیقی مفهوم و منظوری باشد که تحقیق برای آن انجام شده است. ضمن آنکه بایستی به رئوس مطالب نیز اشاره نماید. چکیده در واقع وسیله‌ای است برای ارزیابی تحقیق، در نوشتن یک چکیده از صیغه ما مجهور و از افعال ماضی استفاده می‌شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky