توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح (کارآفرینی) کارآفرینی دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح (کارآفرینی) کارآفرینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح (کارآفرینی) کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح (کارآفرینی) کارآفرینی :

کارگاه وشرایط محیط کار- محلی که در آن افرادی با استفاده از ابزار وماشین آلات کار کرده و قطعه ای راتولید ویا تعمیر می کنند، محل کار یا کارگاه نامیده می شود. محل کار باید طوری باشد که شخص در آن ایمنی کامل نموده وبتواند به راحتی وبا حداکثر راندمان به کار خود ادامه دهد. برای رسیدن به این هدف، بایستی شخص کار کننده علاوه برنظرات ایمنی رعایت نظم وترتیب را نیز بنماید.
نظم و ترتیب در محیط کار- ابزارها، مواد کمکی وقطعاتی که کار روی آنها انجام می شود بایستی به نحوی در محل کار قرار داده شوند که به راحتی وبا یک نگاه بتوان محل آنها را تشخیص داد. برای صرفه جویی در وقت وخستگی می توان ابزارها ومواد کمکی رابا سلیقه وترتیب خاصی در محلهای مناسبی قرار داد. وخصوصا باید توجه داشت که ابزارها پس از استفاده با نظم وترتیب هرجای خودشان قرار گیرند. شکلهای زیر نمونه هایی ازیک میز ومیز کار درهم ونامرتب را نشان می دهد.
بطور کلی می توان گفت که نظم وترتیب از اتلاف وقت، عصانیت وگفتگوی غیر ضروری ، به دلیل پیدا نکردن وسایل مورد نیاز جلوگیری می کند. قسمتهایی از ابزار ها وماشین آلات که به وسیله دست هدایت می شوند، مانند دستگیره ماشینی ودسته سوهان وغیره وبایستی طوری طراحی شوند که به راحتی در دست قرار گیرند. روشنایی محل کار بایستی به اندازه کافی بوده وبرای این که چشم خسته نشود از نور غیر مستقیم استفاده می نمایند. برخی از کارگاهها { مانند کارگاههای ریخته گری، مدلسازی، جوشکاری و.. } بایستی از تهویه مناسبی برخوردار بأشد. همچنین درجه حرارت کارگاه باید متعادل باشد. میزان سروصداها در کارگاه بایستی به حداقل تنزل پیدا کند. در مواردی که لازم باشد تعداد زیادی محل کار در کنار هم قرار گیرند بایستی هر نفر وهر وسیله به اندازه کافی جادر نظر گرفته شود. محل کار بایستی طوری باشد که جابجا کردن قطعات کار وابزارها بدون برخورد واصطکاک به ساده ترین وجه امکان پذیر باشد. برای این که افراد نسبت به محیط کار خود احساس آرامش والفت بیشتری نمایند، توجه به تمیز بودن وحتی نحوه رنگ آمیزی وعوامل روانی دیگر لازم وضروری است.
مقررات ایمنی وپیشگیری از سوانح : در کارگاههای مختلف برای پیشگیری از سوانح ، مقررات ایمنی ای وجود دارد که در اثر تجربه در طی سالهای متمادی تنظیم گردیده وبایستی به دقت به مورد اجرا گذاشته شوند. اشخاصی که خود را بی نیاز از رعایت اینگونه دستوالعمل ها می دانند بایستی توجه داشت که روزی خود دچار عواقب آن خواهند شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky