توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سبکهای تصمیم گیری خرید در میزان وفاداری مشتریان در صنعت لوازم خانگی دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سبکهای تصمیم گیری خرید در میزان وفاداری مشتریان در صنعت لوازم خانگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سبکهای تصمیم گیری خرید در میزان وفاداری مشتریان در صنعت لوازم خانگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سبکهای تصمیم گیری خرید در میزان وفاداری مشتریان در صنعت لوازم خانگی :






تعداد صفحات :18

چکیده مقاله:

رضایتمندی مشتری یکی از موضوعات مهم نظری و تجربی برای اکثر بازاریابان و محققان بازاریابی است. تحقیقات در زمینه علم اقتصاد مشخص نموده است که مصرف کنندگان از سبکهای مختلفی هنگام مواجه شدن با تصمیمات در بازار پیروی مینمایند. اینسبکها رویکرد ذهنی مصرف کنندگان در فرایند تصمیم گیری برای خرید است. مشهورترین مدل در زمینه سبک تصمیم گیری خرید مدل اسپرولز و کندال است که در سال 1986 معرفی گردید. این مدل با این فرض که مصرف کنندگان با استفاده از سبکهای تصمیم گیری خاصی اقدام به خرید می کنند، هشت سبک مختلف را شناسایی نموده که تا کنون در کشورهای زیادی مورد آزمون قرار گرفتهاند. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر سبکهای تصمیم گیری خرید در میزان وفاداری پس از خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی میباشد. جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان فروشگاههای لوازم خانگی در سطح شهرستان سمنان بوده است و با توجه به فرمول کوکران در تعیین حجم جوامع آماری نامحدود تعداد نمونه آماری برابر 384 نفر انتخاب گردید و در بازه زمانی شش ماهه نخست1394 اقدام به جمع آوری نظرات این افراد گردیده است. با استفاده از پرسشنامه اطلاعات لازم جمع آوری و با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری در نرم افزار لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصله بیانگر تایید هفت فرضیه از هشت فرضیه تدوین شده بود. با توجه به نتایج بدست آمده پیرو مد بودن بیشترین تاثیر را بر وفاداری مشتریان در صنعت لوازم خانگی خواهد داشت. در انتهای پژوهش حاضر پیشنهاداتی ارائه گردیده است که میتواند در شناسایی هرچه بهتر سبکهای تصمیم گیری مشتریان موثر واقع واقع گردد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky