توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آشنایی با هنر معرق کاری دارای 46 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آشنایی با هنر معرق کاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه:

زندگی انسانها از اولین دوران با هنر آمیخته بوده و به تدریج كه آدمی رشد كرد. و به تكامل رسید، هنر نیز همزمان با رشد انسان تكامل یافته است.
كار معرق قبل از اینكه بعنوان یك شغل و راهی برای تأمین زندگی و امرار معاش برای خودی هنرمند باشد در ریشه خانواده در ریشه هنر بوده و می باشد.
هنر بیان كننده حالتهای عاطفی و روحیات انسانی است كه به شكلها مختلف نمایش داده می شود. هنز از لحاظ زمانی و دوره ای به دو دوره كلاسیك و معاصر تقسیم می شود:
هنرهای كلاسیك كم ریشه در زندگی مردم دارند با‌ آداب و سنتهای و محیط هر منطقه رشد یافته اند، اینگونه هنرها در ایران به مینیاتور، تذهیب، ضیاكاری، رزی بافی، قالی‌بافی، كاشی كاری، سرامیك سازی، طفرنی، خانم كاری، منبت و معرق كاری شهرت یافته كه در كل « هنرهای سنتی » شناخته شده اند.
معرق: معرق در معنای كلمه « اصولاً هر چیز رگه دار را گویند» ولی مفهوم آن را در این نوع بخصوص هنر، ایجاد نقشها و طرحهای زیبایی است كه از دور بری و تلفیق چوبهای رنگی روی زمینه ای، از چوب یا پلی اسنر سیاه شكل می گیرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky