توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت (اسلاید) برنج آپلند دارای 7 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت (اسلاید) برنج آپلند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت (اسلاید) برنج آپلند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت (اسلاید) برنج آپلند :

توضیحات:
پاورپوینت با موضوع برنج آپلند (up land)، در حجم 7 اسلاید.

بخشی از متن:
برنج عموماً یک محصول نیمه آبزی که به خوبی با شرایط غیر هوازی خاک سازگار شده، توصیف می شود. ارقامی از برنج با شرایط هوازی و خشک خاک سازگاری یافته اند، این ارقام به عنوان برنج آپلند یا برنج کوهی شناخته می شوند. در مقابل ارقام برنج های مناطق پست (Low Land) یا غرقابی می باشند.
برنج آپلند را می توان با تولید برنج هایی که نیاز به ایجاد آب بند برای نگهداری آب ندارند متمایز کرد. معمولاً مزارع برنج آپلند قبل از فصل باران کشت می شوند بذر برنج بر روی بستر تهیه شده پخش می شود. بستر کشت می تواند بصورت کپه ای یا شنی به روشی باشد که آب را نگه داشته و یا آنرا بی اثر کند. عملکرد برنج آپلند به دلیل نا منظم بودن بارندگی و کنترل ضعیف علفهای هرز و استفاده کم از کودهای شیمیایی مورد نیاز و شیوع بیماری های کم می باشد. به عنوان مثال در شمال کشور حداکثر 3 تن در هکتار.
در مناطقی که فقط برای برنج آپلند مناسب است کشت دیگر غلات (سورگوم، ذرت و ارزن) که تحمل بیشتری به خشکی دارند ممکن است مناسب باشد.

پاورپوینت (اسلاید) برنج آپلند
فهرست کلی مطالب:
مقدمه
برنج آپلند چیست؟
مقایسه ارقام
upland vs lowland
محاسبه ی هزینه تولید برنج
نتیجه گیری



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky