توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آشنایی با حوادث ناشی از کار دارای 42 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آشنایی با حوادث ناشی از کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

چكیده:

ضایعات انسانی و مادی فراوان حوادث ناشی از كار كه آمارها مبین وسعت كثرت آنها هستند، اقدامات لازم را برای پیشگیری از آنها وظیفه ای بس خطیر و ضروری بلكه اجتناب ناپذیر می سازد.
همه ساله میلیونها حادثه ناشی از كار در دنیا اتفاقم یافتد. بعضی از این حوادث باعث مرگ و برخی دیگر موجب از كار افتادگی كلی یا جزئی می شود كه ممكن است پیامدهای طولانی داشته باشد. همه حوادث برای قربانیان خود موجب درد و رنج می شود. پاره ای از آنها موجب اضطراب و ناراختی شدید خانواده قربانی خود می شوند .ممكن است در زندگی خانوادگی فرد و نیز برای اجتماع اثرات وخیم، نامطلوب و فلاكت باری داشته باشد.
به طور كلی همه حوادث موجب اتلاف وقت و پول و كاهش تولید می شود.در اثر حوادث ناشی از كار ( برون در نظر گرفتن شدت وخامت مورد) بیشتر از تلفات مربوط به عملیات یك جنگ بزرگ بوده است.
رنجها، ناراحتیها تلفات و ضایعاتی كه از این حوادث نصیب بشر می شود، ارقام وحشت آوری را نشان می هند. به این جهت است كه جلوگیری از آنها برای مصالح و منافع عمومی انسانها یك وظیفه اساسی، فوری و اجتناب ناپذیر است.
اصولاً ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت صنعتی شاخه وسیع و گسترده ای است كه تحت عنوان « حفاظت صنعتی» به مجموعه تدابیر، اصول و مقرراتی گفته می شود كه با به كار گرفتن آنها بتوان نیروی انسانی و سرمایه را در مقابل خطرات مختلف و در محیط های صنعتی به نحو مؤثری حفظ و حراست كرد و یك محیط كاری بی خطر و سالم جهت افزایش كارایی كاركنان به وجود آورد.
بنابراین می بایست از فرصت به دست آمده برای طی دوره كارورزی در شركت تولیدی صنعتی اخشان نهایت استفاده را برده و در زمینه ایمنی و حفاظت فنی به تحقیق و تخصص می پردازیم. تصمیم داشتم حوادث شركت را بررسی كرده و در هر چه كمتر شدن تعداد و شدت حوادث تلاش كنم. در آخر نیز به این نكته پی بردم كه استفاده از وسیله حفاظت انفرادی دستكش ایمنی می تواند كمك مؤثری به كارگران كند. همچنین حریق و خطر آتش سوزی شركت را بررسی كرده و پیشنهاداتی را ارائه دادم. عوامل فیزیكی زیان آور محیط كار در شركت نیز جای بحث دارد. این مسئله نیز بررسی شد.
امید است نتیجه تلاش های این حقیر در كمك به علاقه مندان نیز واقع شود و موجب رضایتمندی اساتید محترم مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد یزد را فراهم آورد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky