توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت نورگیرها دارای 52 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت نورگیرها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت نورگیرها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت نورگیرها :

پاورپوینت نورگیرها


شیشه های چاپدار و رفلکتیو:

شیشه های چاپدار که در انواع سخت سازی شده و معمولی ارائه می گردند شامل طرح های مختلف از جمله به شکل سنگهای گرانیتی تولید می شوند و برای نمای ساختمانها ، پارتیشنها ، نمای داخلی ساختمانها ، نورگیرها ، شیشه های لوازم خانگی ودربهای ورودی شیشه ای استفاده می شوند.

شیشه‌های مات یا نیمه شفاف:

این شیشه‌ها در حالت مذاب ، شفاف‌اند. اما هنگام شکل دهی به دلیل جدایی و تعلیق ذرات ریز در محیط شیشه ، کدر می‌شوند. این ذرات از نظر اندازه و چگالی در شیشه ، انواع متفاوتی دارند و نور را به هنگام عبور ، پخش می‌کنند. شیشه مات ، اغلب از شیشه شفاف حاوی نقره بدست می‌آید. این ذرات نقره در واقع نقش هسته را برای رشد بلورهای غیر فلزی ایفا می‌کنند. این نوع شیشه برای ایجاد برخی سبکهای معماری مثلا در پنجره نورگیرها به منظور عبور طول موج مشخصی از نور و برای ظروف غذا خوری بکار می‌رود

صرفه جویی انرژی در پنجره ها و نورگیر:

نورگیرها و پنجره ها و از نظر صرفه جویی انرژی نقش حساسی دارند، چرا كه حدود 30 % از كل تلفات حرارتی ساختمان از پنجره ها و نورگیرها صورت می گیرد.

جلوگیری از تلفات حرارتی پنجره ها و نورگیرها:

حفاظت از پنجره های سقفی و نورگیرها: پنجره های سقفی و نورگیرها در تامین روشنایی ساختمان نقش بسیار مهمی دارند. اما وجود آنها میتواند مشكلات زیادی از نظر گرمایی ایجاد كند. برای پیشگیری یا حل این مشكلات اقدامات مختلفی را میتوان انجام داد. دو جداره كردن شیشه ها راهی است برای كاهش اتلاف حرارتی در زمستان اما باز هم اتلاف حرارتی آنها تا 10 برابر یك سقف ایزوله شده است. برای كاهش اثر نورگیرها میتوان آنها را با یك صفحه شفاف یا شیشه اضافی از محیط خانه جدا كرد. برای كاهش اثرات منفی نورگیرها در تابستان میتوان روی آن سایبان نصب كرد یا پره هایی با زاویه قابل تنظیم روی آنها قرار داد.

پاورپوینت نورگیرها
فهرست:

نورگیرهای سقفی و گنبدها

مسدود نمودن نورگیرهای سقفی

انواع نورگیرها

نصب نورگیر

شیشه های چاپدار و رفلکتیو

شیشه‌های مات یا نیمه شفاف

صرفه جویی انرژی در پنجره ها و نورگیر

جلوگیری از تلفات حرارتی پنجره ها و نورگیرها

عنوان: نورگیرها

فرمت: پاورپوینت

حجم: 6 مگابایت

تعداد صفحات: 52 اسلاید

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky