توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 سیستم های پایگاه داده های امن27 اسلاید دارای 27 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت سیستم های پایگاه داده های امن27 اسلاید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی سیستم های پایگاه داده های امن27 اسلاید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سیستم های پایگاه داده های امن27 اسلاید :

درس پایگاه داده های پیشرفته

در طی سه دهه اخیر تعداد پایگاه داده‌های كامپیوتری افزایش بسیاری داشته است. حضور اینترنت به همراه توانائیهای شبكه، دسترسی به داده و اطلاعات را آسانتر كرده است. به عنوان مثال، كاربران امروزه می‌توانند به حجم بالایی از اطلاعات در فاصله زمانی بسیار كوتاهی دسترسی پیدا كنند. به همین نسبتی كه ابزارها و تكنولوژی دسترسی و استفاده از اطلاعات توسعه می‌یابند، نیاز به حفاظت اطلاعات هم بوجود می‌آید. بسیاری دولتها و سازمانها صنعتی داده‌های مهم و طبقه بندی شده‌ای دارند كه باید حفاظت شوند.

در دهه 70، همزمان با شروع تحقیقات روی پایگاه داده‌های رابطه‌ای، توجه مستقیماً به مسئله كنترل دسترسی بود و بیشتر از همه، كار روی مدلهای كنترل دسترسی احتیاطی شروع شد. در حالی كه، در سالهای پایانی دهه 70، كار بروی امنیت الزامی ولی در واقع تا مطالعات نیروی هوایی در 1982، كه تلاش وسیعی برای DBMSهای امن چند سطحی بود، كار مهمی انجام نشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky