توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  upvc دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد upvc  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی upvc،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن upvc :

upvc چیست ؟

UPVC مخفف كلمات (Unplasticised Poly Vinyl Chloride) می باشد. اصلی ترین ماده تشكیل دهنده پروفیل یو پی وی سی (PolyVinyl Chloride ) است .

این ماده حدود 85 در صد تركیب آمیره اولیه تولید پروفیل UPVC را تشكیل می دهد .

علاوه بر این ماده ، مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به تركیب اضافه می شود كه عدم وجود آنها یا تغییر میزان بكار رفته در فرمولاسیون می تواند محصول نهایی ساخته شده را به شدت تحت تاثیر قرار دهد .

2صرفه جوئی در مصرف انرژی به كمك درب و پنجره های دو یا سه جداره یو پی وی سی

با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود 45% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد.

در صورتیكه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید كه سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است.

با استفاده از پنجره UPVC و شیشه دو جداره تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممكن خواهد رسید.

تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجدره در میزان عایق حرارتی آن موثر است.

ایجاد محیطی آرام با پنجره های دویا سه جداره یو پی وی سی

میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ 80-75 دسی بل و در شهرهای کوچک 55 دسی بل می باشد.

وجود کانالهای خالی در میان پروفیلهای UPVC علاوه بر سبک تر کردن وزن باعث می گردد پروفیل پنجره عایق بهتری باشد و از انتقال صداهای محیط خارج به فضای داخلی جلوگیری نماید.

با استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره در پنجره های UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیكی در ساختار پیچیده پروفیل، پنجره های مزبور علاوه برعایق حرارتی ، عایق صوتی بسیار خوبی نیز می شوند و مانع از تبادل صوتی محیط داخل به بیرون و انتقال آلودگی های صوتی محیط بیرون به داخل خواهند شد.

پنجره یوپی وی سی پنجره ای زیبا و مطابق با نما یا دکوراسیون داخلی شما

پروفیل های UPVC به دلیل خصوصیت Thermoplastic (گرمانرم) ، قابلیت جوش پذیری داشته و با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته ساخت و مونتاژ ، پنجره های UPVC با اشكال پیچیده، منحنی، زاویه دار، خم و ... قابل تولید می باشند و با كلیه طرح های معماری مدرن و كلاسیك سازگار هستند. در عین حال با استفاده از پروفیل های لمینیت می توان این پنجره ها را به صورت رنگی، طرح چوب از سوی نمای داخل یا خارج، درآورده و یا حتی می توان با استفاده از پروفیل های آلومینیومی، این پنجره ها را با نمای خارجی آلومینیوم تولید كرد.

-3پنجره های UPVC، پنجره های سازگار با فضا و محیط خانه

با برخورداری از انواع یراق آلات متنوعی كه در تولید پنجره های UPVC قابل استفاده اند، امكان باز شدن پنجره در اشكال مختلف مایل ( Tilt)، چرخشی ( Turn)، كشویی (Sliding )، دو لنگه (French )... و نیز اشكال تركیبی و چند حالته از جمله Tilt & Turn،Lift-Sliding، Tilt-Sliding ( فولكس واگنی )،Lift-Sliding،Slide-folding(آكاردئونی) و ... جهت سازگاری با سلیقه و نیاز طراح و مصرف كننده فراهم آمده است.

-4پنجره های UPVC، پنجره های با عمر بالا

...

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky