توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه زبانهای خارجی دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه زبانهای خارجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه زبانهای خارجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه زبانهای خارجی :

رشد روزافزون سطح تحصیلات افراد جامعه ، باعث افزایش میزان استفاده از منابع مختلف علمی است. از دیگر سو ، حجم این منابع به حدی است كه نه تنها ترجمه و انتشار تمام آنها عملی نیست ، بلكه حتی در صورت ترجمه شدن این مطالب، مدت زمانی كه صرف ترجمه مطلب می‌شود ، باعث از دست رفتن تازگی آن مطلب می‌گردد. به همین دلیل آشنایی با زبان های خارجی، سهم بسزایی در سهولت استفاده از منابع علمی ، اعم از كتب و نشریات تخصصی و همچنین اینترنت دارد. ضمن اینكه تسلط به زبان های خارجی موجب استفاده سهل تر از نرم افزارهای عمومی و تخصصی رایانه ای را نیز فراهم می‌آورد.

نكته دیگری كه اهمیت یادگیری زبان های خارجی را دو چندان می‌كند ، یكپارچگی اقتصادی جهان است كه موجب افزایش حجم مكاتبات خارجی بازرگانی و سفرهای تجاری خارجی است. بدیهی است تسلط به زبان مورد استفاده در مذاكرات تجاری می‌تواند از بروز خطاهای سهوی پیشگیری نماید.

چکیده

همچنین عدم تناسب آموزش زبان های خارجی در سیستم آموزش رسمی كشور با نیازهای افراد در محیط اجتماعی ، میل به شركت در كلاس های آزاد را كه آموزش كاربردی تری ارائه می‌كنند افزایش می‌دهد.

و در نهایت، « یادگیری هر زبان جدید، آغاز یك زندگی تازه است. » این جمله به تنهایی اهمیت یادگیری زبان های خارجی را بیان می‌كند.

اجرای این طرح ضمن اینكه پاسخی به نیاز اقشار مختلف جامعه برای یادگیری زبان های خارجی است، می‌تواند از بازدهی اقتصادی مناسبی نیز برخوردار بوده و همچنین زمینه ساز اشتغال نیروهای متخصص به خصوص در رشته زبان های خارجی گردد. علاوه بر آن با توجه به این كه طرح های آموزشی می‌توانند برای آموزش پسران یا دختران اجرا شوند، در اجرای این گونه طرح ها می‌توان از نیروی كار بانوان تحصیلكرده نیز استفاده نمود.

مكان مورد نیاز طرح ، شامل یك باب ساختمان با كاربری اداری به مساحت تقریبی 90 متر مربع می‌باشد كه ارزش هر مترمربع آن چهار صد میلیون ریال وهزینه كل خرید محل 3600 میلیون ریال برآورد می‌شود.

طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه زبانهای خارجی
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

روش تحقیق

بیان مسأله و ضرورت انجام

فرضیات تحقیق

اهداف تحقیق

نحوه بازاریابی و كسب و تجارت و افزایش سود در كار آفرینی

عنوان طرح: آموزشگاه زبان خارجی

شرح فرآیندکار و فلوچارت ( ( OPERATION FLOW CHART

تشریح فرآیند

پیش بینی برنامه زمانبندی اجرای طرح

پیش بینی بر نامه تولید

بررسی اجمالی بازار محولات طرح موضوع تسهیلات

بر آورد هزینه های سر مایه گذاری طرح

ریز اقلام هزینه های سرمایه گذاری

وضعیت زمین محل اجرای طرح از نظر مالکیت

سرمایه گذاری مورد نیاز طرح

هزینه های قبل از بهره برداری

جمع كل سرمایه گذاری ثابت

سرمایه در گردش

هزینه نگهداری و تعمیرات

جدول هزینه های جاری طرح

سرمایه در گردش

جدول كل هزینه های طرح

برآورد هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی

درآمد طــرح

پیش‌بینی مالی طرح

محاسبه دوره بازگشت سرمایه

محاسبه نقطه سر به سر

محاسبه كارمزد وام

جدول بازپرداخت اصل و كارمزد تسهیلات

چارت تشكیلاتی

نتیجه گیری

منابع

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky