توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه هوش تجاری در شهرداری الکترونیک 24صفحه به همراه پاورپوینت مربوطه18 اسلاید دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه هوش تجاری در شهرداری الکترونیک 24صفحه به همراه پاورپوینت مربوطه18 اسلاید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه هوش تجاری در شهرداری الکترونیک 24صفحه به همراه پاورپوینت مربوطه18 اسلاید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه هوش تجاری در شهرداری الکترونیک 24صفحه به همراه پاورپوینت مربوطه18 اسلاید :

چكیده:

این مقاله بهره­گیری از راهکار هوش تجاری در شهرداری الکترونیک را مورد بررسی قرار می­دهد. استفاده از فن‌آوری‌های روز برای مدیریت استراتژیک بر شهرداری الکترونیک همچون داشبوردهای مدیریتی ، کارت‌های امتیاز متوازن، داده کاوی، انباره داده‌ها، مدیریت دانش و تلفیق آنها با سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی راهکاری است که درخدمت مدیران و سیاستگذاران شهرداری الکترونیک به‌منظور نیل به اهداف شهرداری قرارمی­گیرد که با پیاده سازی آن بخش مدیریت و سیاستگذاری شهرداری الکترونیک دچار تحولی بنیادین خواهد شد.

این مقاله همچنین به بررسی جایگاه کنونی هوش تجاری، نحوه بکارگیری فن‌آوری‌های فوق­الذکر، نحوه شناسایی و بکارگیری شاخص‌های کلیدی عملکرد در شهرداری و چگونگی بهره­گیری از آنها در این راهکار، مزایای بهره­گیری از هوش تجاری، نقشه راه برای پیاده­سازی راهکار، چالش‌های موجود در پیاده­سازی و نهایتاً دستاوردهای ناشی از عملیاتی­سازی آن خواهد پرداخت.

كلمات كلیدی : هوش تجاری، شهرداری الکترونیک، داشبورد، کارت امتیاز، داده کاوی، شاخص های کلیدی عملکرد، مدیریت استراتژیک، انباره داده‌های تحلیلی، مدیریت دانش، سیستم‌های اطلاعاتی.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky