توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت ASP.Net دارای 19 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت ASP.Net  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت ASP.Net،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت ASP.Net :

پاورپوینت ASP.Net

پاورپوینت ASP.Net دارای 19 اسلاید می باشد که بخشی از متن و پاورپوینت ASP.Net
فهرست آن را در ادامه برای مشاهده قرار داده ایم و در صورت نیاز به داشتن کل این پاورپوینت می توانید آن را دریافت نموده و از آن استفاده نمایید

اسلاید :

چکیده:

.NET یک API جدید است که ابزارهای جدیدی را برای نوشتن برنامه های کاربردی تحت Windows و Web را مهیا میکند که این سایت توسط این زبان

نوشته شره است که در مورد شرکت الکتریک خودرو شرق میباشد که این شرکت در کیلومتر جاده آسیایی مشهد به قوچان واقع گردیده که هم اکنون با تعداد نفر پرسنل مشغول فعالیت تولیدی می باشند و زیر مچموعه گروه صنعتی قطعات اتوبیل ایران( IAP ( می باشد.

اسلاید :

مقدمه :

مقدمه :

تفاوت بین ASP.NET با ASP کلاسیک از دو زاویه اصلی قابل مطالعه است:

بعد اول : ASP.NET امکانات بمراتب بیشتری را از بعد برنامه نویسی نسبت به ASP کلاسیک ارائه نموده است . مایکروسافت در این زمینه از نقطه نظرات و پیشنهادات افرادیکه با ASP کار کرده اند استفاده و سعی نموده است که با بررسی دقیق این نوع خواسته ها ،امکان افزودن قابلیت های جدید برنامه نویسی در ASP.NET را محقق نماید.

بعد دوم : ASP.NET تغییراتی را در رابطه با اصول برنامه نویسی برای ایجاد صفحات وب پویا ایجاد نموده است . برای ایجاد و نوشتن صفحات ASP.NET نیازمند کسب تجارب بیشتر و جدیدتری نسبت به آنچه قبلا” در رابطه با ASP کلاسیک فراگرفته شده است، خواهد بود.

اسلاید :

تعریف زبان ASP.NET:

معرفی ASP.NET و بررسی تفاوت های موجود با ASP کلاسیک
آیا ASP.NET نسخه جدیدی از ASP کلاسیک است ؟ در پاسخ به سوال فوق می بایست با صراحت اعلان نمود که ASP.NET بعنوان یک نسخه اصلاح شده و یا تکمیلی نسبت به آخرین نسخه ASP کلاسیک یعنی ASP 3.0 نبوده و در حقیقت ASP.NET یک الگوی جدید برای پیاده سازی برنامه ها تحت وب خصوصا” اسکریپت هائی که بر روی سرویس دهنده اجراء می گردند ، می باشد . در این مقاله سعی خواهد شد که به بررسی مهمترین تفاوت های موجود بین ASP.NET و ASP کلاسیک پرداخته و در این رهگذر نگاهی نیز بر اصول اولیه و اساسی برای ایجاد این نوع صفحات داشته باشیم .
.NET Common Language Runtime شرکت مایکروسافت در حال ایجاد یک زیر ساخت سطح پایین (Low-Level) برای ویندوز است . این زیر ساخت جدید ، بعنوان حد واسط بین عملیات سطح پایین ویندوز و برنامه های کاربران ، قرار گرفته و ایفای وظیفه ( مدیریت اجرای کدها ) خواهد کرد . زیرساخت فوق CLR نامیده شده است .CLR مسئول ایجاد یک سطح خاص از کپسوله سازی بین پیاده کنندگان نرم افزار و سیستم عامل بوده و طبیعتا” باعث تسهیل در ایجاد برنامه های تحت ویندوز خواهد شد

اسلاید :

شرکت الکتریک خودرو شرق:

این شرکت در کیلومتر جاده آسیایی مشهد به قوچان واقع گردیده که هم اکنون با تعداد نفر پرسنل مشغول فعالیت تولیدی می باشند.

تولیدات انواع دسته سیم وایر شمع و کابل باطری انواع خودروهای سواری و سنگین از قبیل پژو ، پژو RD ، پراید، سمند، کاروان، پاژن، پیکان سواری و وانت، نیسان، مینی بوس ایویکو، تویوتا لندکروزر، تراکتور MF، کمباین جاندیز، پژو ، دوو ماتیز، مزدا ، سیناد، زانتیا و دیگر خودروها می باشد.

این شرکت با سال سابقه درخشان، اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده انواع دسته سیم و وایر شمع و کابل باطری انواع خودرو در کشور است.

محصولات تولیدی این شرکت نیز با کیفیت بسیار عالی تولید می گردد و بطور مستقیم به شرکتهای خودروسازی داخل کشور ارسال می گردد.

اسلاید :

معرفی سایت :

در این سایت چند صفحه وجود دارد که در صفحه اول که همان صفحه اصلی است یک Back ground گذاشته که آن را توسط فتوشاپ درست کرده و توسط دستور Back ground در asp به صورت یک Pattern آمده است در وسط آن توسط جداول قسمت بالا را که با فتوشاپ درست کرده گذاشته و در قسمت دیگر یک عکس که مربوط به کارخانه است گذاشت و در پایین آن متن نوشته شده و در قسمت سمت راست منوها که آنها نیز توسط جداول درست شده اند را که به بخش نیز تقسیم شدهاند و گزینه های داخل آن هرکدام به جایی ببرند (Link) داده می شوند که عبارتند از:

اسلاید :

معرفی سایت :

قسمت صفحه اصلی: که همان صفحه ای که در آ« هستیم را نمایش می دهد.

قسمت تولیدات ما: که محصولی راکه در بخش کارکنان کاربر تعریف می کند همراه با قیمت محصول و نام محصول عکس مورد نیاز را نمایش می دهد.

شرکت های وابسته: که کارخانه های وابسته به IAP یا ایران خودرو را نمایش می دهد.

ارتباط ما: که در آن یک عکس که مطلق به شرکت EKS یا الکتریک خودرو شرق که شعبه دیگر از همان شرکت EKS که عکس آن در صفحه اول مشاهده شده است و آدرس، تلفن، فاکس و ایمیل این شرکت در آن قرار دارد.

بخش کارکنان که در آ« یک شناسه کاربر و رمز عبور را دریافت کرده و سپس توسط کلید ورود که می توان به صفحه دیگری پیوند بخورد و در آن گزینه های ثبت محصول جدید و نمایش قیمت وجود دارد که اگر ثبت محصول جدید را انتخاب کنیم پنجره ای برای ما باز می شود که در آن محصول که نام محصول جدید دارد .

اسلاید :

معرفی سایت :‌

و در قسمت قیمت، قیمت محصول جدید را وارد کرده و در قسمت Brose می توانیم عکس ممورد نظر را انتخاب کرده و توسط دکمه ارسال این اطلاعات را به قسمت تولیدات ما فرستاده (در آنجا نمایش آنچه که وارد کردیم است و در قسمت نمایش قیمت که باز پنجره ای جدید برای ما باز شده و آنچه که در قسمت ثبت محصول جدید درج شده همراه با نمایش آن محصول را نمایش می دهد.

Profile History: که نمایش تاریخچه شرکت مربوطه که همان رزومه شرکت است.

بخش های کارخانه: که با لینک کردن روی آن صفحه ای برای ما باز می شود که پشت زمینه آن باز هم با فتوشاپ تهیه شده و داخل جدول است که با انتخاب کردن هر کدام از گزینه های Text Box مربوطه و کلیک کردن روی دکمه Click در قسمت image تصویری برای ما باز یا نمایش داده می شود

اسلاید :

معرفی سایت :

که قسمت مختلف کارخانه است و توسط پیوند پایین به نام Back می توان به همان صفحه اصلی برگشت و دو در قسمتهای Wire Harnesses و Battery cable ignition wire که در همه آنها یک Text Box و یک دکمه نمایش وجود دارد که اگر هر کدام از گزینه های Text Box مربوطه را انتخاب کرده و دکه نمایش را که در قیمت آن محصول برای شما مشخص می شود ترتیب هر قسمت عبارتند از قسمت اول سیم های مربوط که در ماشین های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و قسمت دوم که احتراق سیم ها و قسمت سوم برای نمایش کابل های باطری می باشد.

اسلاید :

در این سایت اندازه صفحات توسط کد نویسی Javasript تعیین شده است و یک صفحه که تمام صفحات مربوط به آن نمایش داده می شود و درست با دستورات معینی تعیین شده که هر کدام در چه زمانی این برنامه توسط دو کد HTML و asp.net طراحی شده است.

نمایش داده شوند و در آن از دو پایگاه داده استفاده شده که بانکهای اطلاعاتی را توسط برنامه Access درست شده اند استفاده شده و دارای یک فایل کامل asp.net و چهار فایل اجرایی هستند

اسلاید :

معرفی سایت :

که به ترتیب عبارتند از db که در آن یک فایل اجرایی به نامه Bank وجود دارد که درون آن دو جدول که با Access ساخته شده و برای بانک اطلاعاتی مورد استفاده قرار گرفته است وجود دارد.

Pic : که عکس هایی که در سایت مورد استفاده قرار گرفته اند در آن موجود می باشند.

Default : که یک فایل اجرایی asp.net می باشد و در این صفحه بیشتر صفحاتی را که در سایت استفاده شده اند را گذاشته و توسط دستورات Select case هر دفعه هر کدام از این صفحه صفحات برای ما باز می شوند دارای صفحات:

– صفحه اصلی – تولیدات ما – شرکتهای وابسته – ارتباط با ما – صفحه اول بخش کارکنان

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

عنوان: ASP.Net

فرمت:پاورپوینت

صفحات:19 اسلاید

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky