توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل توسعه گردشگری در اردبیل دارای 48 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل توسعه گردشگری در اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل توسعه گردشگری در اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل توسعه گردشگری در اردبیل :

عوامل توسعه گردشگری در اردبیل

الف) خط مشی ها و سیاستهای کلان

1) برنامه توسع گردشگری کشور یکی از سیاستهای کلان کلی است و بخش گردشگری و ضرورت ساماندهی آن به عنوان یک ردیف مستقل در نظام برنامه ریزی کشور مدنظر قرار گرفته است.

2) تحرک اقتصادی ناشی از فعالیتهای گردشگری، چه در ابعاد ملی و چه در ابعاد منطقه ای سالهاست که چرخ توسعه برخی کشورها و مناطق توریستی جهان را می چرخاند.

3) استان اردبیل ازجمله استانهایی است که دارای توانهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار بالایی است و بخش گردشگری در این استان از نظر کم و کیف جاذبه ها موقعیت برتر و بسیار باارزش را داراست. استان اردبیل دارای توان بالقو عظیمی برای توسعه گردشگری می باشد بهمین دلیل دومین محور توسعه استان مقوله گردشگری است.

استان و حل معضل بیکاری را نشان داده و راهبردها ، طرحها و پروژه های گردشگری استان با اهمیت محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی را تدوین کرده و به مرحله اجرائی رساند.

6) استان اردبیل با داشتن بزرگترین و متنوع ترین منابع آبهای گرم معدنی ایران، موقعیت بلامنازعه ای در کشور دارد و منابع آبدرمانی و هدایت و برنامه ریزی توسع گردشگری عمدتاً بر محور این منابع امری است اجتناب ناپذیر، از اینرو و باتوجه به این موقعیت انحصاری در مقیاس ملی، برنام ملی گردشگری به دیدگاههای برنامه ویژه استان اردبیل بیشتر نیازمند خواهد بود تا برنامه استان به برنام ملی گردشگری، از اینرو استان اردبیل بدلیل داشتن این ویژگی و شرایط منحصر بفرد در کشور، برنام توسع گردشگری را براساس اولویتهای خود به انجام رساند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky