توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعات درسی و غیر درسی (پرسشنامه ای) دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعات درسی و غیر درسی (پرسشنامه ای)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعات درسی و غیر درسی (پرسشنامه ای)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعات درسی و غیر درسی (پرسشنامه ای) :

پروژه آماری مطالعات درس و غیر درسی (پرسشنامه ای)

مقدمه :

هدف این تحقیق بررسی میزان تمایلات دانش آموزان درانتخاب رشته تحصیلی خود است. برای بسیاری ازدانش آموزان انتخاب رشته مسئله مهمی است. چون آنها با این عمل خود تا حدی سرنوشت خودشان راتعیین می کنند و نشان می دهند که دوست دارند درآینده درچه قشری ازجامعه قراربگیرند وسایرافراد جامعه چه دیدی نسبت به آنها داشته باشند.

بسیاری ازدانش آموزان درانتخاب رشته تحصیلی خود تردید دارند ونمی- دانند دراین مورد چه کنند به همین دلیل به سوی کسانی مانند: معلمان،پدرومادرومشاوران وغیره که دراین رشته تجربیاتی دارند کشیده می شوند تاازتجربه آنان نیزاستفاده کنند. ولی بعضی دانش آموزان که دررشته خاصی استعداد دارند و آن رشته را برای خود بر می گزینند وکمتردیده شده است که کسی به رشته ای علاقه داشته باشد و درآن رشته شکست بخورد.

درانتخاب رشته بعضی دانش آموزان هستند که به اجباروالدین خود مجبوربه انتخاب رشته ای می شوند که بدان علاقه ای ندارند ووقتی ازاین والدین علت این کاررا سوال می کنیم می گویند: شما دراین کارتجربه ای ندارید و صلاح کارخود را نمی دانید آیا چنین است تحقیقات دراین مورد نشان می دهد که اکثراین دانش آموزان دررشته خود شکستی را متحمل می شوند

من تحقیق خود را با توزیع پرسشنامه بین دانش آموزان آغازکردم.دراین رابطه داده ها جمع آوری شده و مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرارگرفتند.دراین برسی ازمحاسبات آماری،نمودارها و نیزمحاسبات احتمالات شرطی استفاده شد.

جمع آوری داده ها:

من دراین تحقیق برای جلوگیری ازاتلاف وقت فقط پرس وجو را دردبیرستان شهید رجائی به عمل آوردم و تعداد بیست دانش آموزرابه طورتصادفی ازمیان دانش آموزان کلاس دوم انتخاب کرده ام. جمع آوری داده ها ازدو طریق مصاحبه و پرسشنامه بدست آمد ولی پرسشنامه ازکارایی بیشتری برخورداربود و درآنها اسامی دانش آموزان خواسته نشده بود تادانش آموزان با اطمینان خاطربه سوالات پاسخ دهند.

درپرسشنامه سوالاتی طرح شد از قبیل:

میزان موفقیت دانش آموزان دررشته تحصیلی که انتخاب کرده اند؟ (1

2) برای انتخاب رشته با چه کسانی مشورت کرده اید ؟ 3) آیا انتخاب این رشته درروحیه شما تاثیری داشته است ؟

4) آیا ازرشته تحصیلی خود رضایت دارید؟

5)آیا ازمشاغل آینده رشته تحصیلی خود اطلاع دارید ؟

6)نگاه شما قبل ازورود به این رشته با الان که وارد این رشته شده اید چه تفاوتی کرده است ؟

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky