توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 کتاب رمان عاشقانه شیوا دارای 423 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف کتاب رمان عاشقانه شیوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی کتاب رمان عاشقانه شیوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کتاب رمان عاشقانه شیوا :

کتاب رمان عاشقانه شیوا :


.

قسمتی از داستان

اوایل خرداد ماه بود. به احسان گفتند خانو دانایی در دفتر دبیرستان قصد ملاقات با او را دارد. احسان پس از چهار ساعت تدریس خسته بود و این خانم دانایی را نمی شناخت. با وجود این ، چاره ای جز پذیرش این ملاقات نداشت.
هنگامی که وارد دفتر شد به سوی خانمی که پنجاه ساله می نمود و بر روی یکی از صندلیها نشسته بود، پیش رفت.زن چهره و نگاهی سرشار از عطوفت و مهربانی داشت و احسان تلاش کرد تا نزاکت و فروتنی خاص خود را با وجود آن همه خستگی ، فراموش نکند:
-خانم دانایی؟
-بلی آقا.
-سلام خانم. من احسان هستم.چه خدمتی میتوانم برای شما بکنم؟
زن ،شگفت زده از مشاهده احسان و ناگزیر از تحسین و تمجید آن همه جوانی و زیبایی، شیک پوشی و ادب و نزاکتی که غرور باشکوهی را جلوه گر میساخت، با اندکی مکث و تردید گفت:
-می خواستم خواهش کنم برای دختر من “عفت”،به طور خصوصی و در خانه ما انگلیسی درس بدید.
-خانم،من افزون بر این دبیرستان در دبیرستان دیگری هم تدریس میکنم و خود در کلاسهای شبانه دانشگاه درس میخوانم. البته درس خصوصی هم میدهم ولی در حال حاضر … باور کنید که وقت ندارم. میدانید،دوازده ساعت درس دادن و درس خواندن کار چندان آسانی نیست. با وجود این…
زن به احسان فرصت نداد که حرفش را به پایان رساند و شتابزده و اندکی افسرده گفت:
-آقای احسان ،همه آنچه را که گفتید میدانم. با وجود این ،خواهش میکنم با تمام گرفتاریهایی که دارید در حق من و همسر و دخترم لطف و مرحمتی مبذول دارید و ترتیبی بدهید که عفت هم بتواند از دانش گسترده و قابل ستایش شما در زبان انگلیسی، که همه کس در این شهر از آن آگاه است، بهره مند شود.بزرگواری شما به هر نحوی که مایل باشید میتواند جبران پذیر باشد.
-از لطف شما بینهایت سپاسگذارم. سعی میکنم برای خانواده شما خدمت ارزنده ای انجام دهم.دو هفته دیگر امتحانات دانش آموزان دبیرستان به اتمام میرسد و من در آن زمان ، وقت و فرصت بیشتری را برای تدریس خصوصی در اختیار خواهم داشت و..

نوع فایل:PDF

سایز:2.56 mb

تعداد صفحه:423

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky