توضیحات

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد

نرم افزار ارسال انبوه یا گروهی ایمیل

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه یا گروهی به همراه فیلم آموزشی

با توجه به اینکه ماهها به دنبال نرم افزاری بودیم تا در ارسال ایمیل با کیفیت بالا بهره ببریم .

پس از تحقیق و آزمایش بر روی نرم افزارهای فراوان که بیشتر این نرم افزارها هزینه پرداخت ماهیانه و سالیانه داشتند از میان نرم افزارهای رایگان نرم افزاری را یافتیم که دارای کیفیت و سرعت بالایی در ارسال ایمیل بود و با توجه به اینکه این نرم افزار رایگان بود . ما فقط هزینه جستجو و آزمایش تست این نرم افزار را از شما دریافت میکنیم .

نرم افزاری قدرتمند در زمینه ارسال نامه و ایمیل های شخصی و یا ارسال گروهی ایمیل به کاربران و مشتریان می باشد .شما به راحتی می توانید لیست ایمیل های خود را از طریق پایگاه های داده ، فایل txt به این نرم افزار وارد کنید که این نرم افزار به طور هوشمند ایمیل ها را شناسایی نموده و لیست خواهد نمود. سپس فقط کافیست ارسال کننده، موضوع و متن ایمیل خود را تعیین کنید و پس از انجام تنظیمات ارسال ایمیل، دکمه ارسال را بزنید.

این نرم افزار از قابلیت SMTP برخوردار است و به راحتی می توانید از طریق یک سرور SMTP ایمیل های خود را با سرعت و اطمینان بالایی در اینترنت به کاربران خود ارسال نمایید.

قابلیت ضمیمه کردن فایل، ارسال سریع ایمیل های شخصی، شناسایی هوشمند ایمیل ها و لیست کردن سریع آنها، تمپلیت های فوق العاده زیبا، امکان شخصی سازی هر ایمیل، ارسال ایمیل با استفاده از پروتکل SSL برای ارسال سریع، امکان استفاده از سرور SMTP برای ارسال سریع و مطمئن ایمیل ها، نصب و کاربردی بسیار آسان از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky