توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جهانی شدن بازار دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جهانی شدن بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جهانی شدن بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جهانی شدن بازار :

جهانی شدن بازار

ورود به بازار جهانی شدن

یكی از خصوصیات جهان كنونی نزدیكی انسانها به یكدیگر است. جهانی شدن یعنی بی معنی شدن مرزها به معنی تولد شكل جدیدی از تجارت و بازرگانی، در این مرحله نوین اقتصادی در دنیا، دیگر خریدار نیست كه به دنبال جنس خود از فروشگاهی به فروشگاه دیگر و از خیابانی به خیابان دیگر می رود، بلكه این فروشنده است كه به دنبال خریدار شهر به شهر و كشور به كشور جست و جو می كند. تجارت الكترونیك چنان تحولی ایجاد نموده كه فرصتها و تهدیدات بالقوه عظیمی را سبب می شود. هر كس از تحولات و فن آوریهای جدید در امر فروش و بازار یابی بی بهره باشد از چرخه رقابتها كنار خواهد رفت و هر كه از این نوآوریها استفاده نماید می تواند امیدی به بقای خود داشته باشد. امروزه ورود به بازار سایر كشورها نیازمند تعیین یك برنامه ریزی اساسی است. هر شركت باید برنامه خود را برای گشودن هر بازار معین نماید.

بازار یابی بین المللی

بازار یابی بین المللی با همه تفاوتهای ظاهری، در اصل همان بازار یابی و در تعریف بازار یابی – است. به نظر كاهلر منظور از بازار یابی بین المللی یا بازار یابی چند ملیتی، بازار یابی كالا و خدمات در بیش از یك كشور است و می تواند شامل جهانی صدور كالا از كشوری به كشور دیگر باشد. بازار یابی جهانی عبارت است از فرآیند تمركز بر منابع (نیروی انسانی، پول و سرمایه های فیزیكی) و اهداف یك سیستم در بازار جهانی. بدین ترتیب مدیریت بازار یابی بین المللی عبارت است از0هماهنگی و ادغام چندین برنامه بازار بین المملی به صورت یك برنامه مؤثر بین بین المللی و تعریف بازار بین المللی فقط از آن جهت با تعریف عاو بازار یابی متفاوت اسن كه در آن كالاها و خدمات دارای مرزهای سیاسی بازار یابی می شوند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky