توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی بخش های مرتبط با رشته كارآموز دارای 80 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی بخش های مرتبط با رشته كارآموز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

فهرست مطالب

مقدمه                                        1
نمودار سازمانی و تشكیلات                            6
ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته كارآموز                    8
عیب یابی                                    10
چرخ دنده های جلو موتور و طرز تنظیم آنها                    22
تعمیر شاتون ، میل لنگ و یاتاقان                        30


مقدمه

تكنولوژی درجهان امروزاز ویژگی خاصی برخوردار است و اگر به بخت واقبال معتقد باشیم می توانیم بگوییم تكنولوژی از واژه هائیست كه با اقبال خوبی مواجه است .
چرا كه دارندگان آن به آسانی میتوانند بر طالبین آن حكومت كنند. امروز نه تنها احتیاج به اقدامی جدی برای استثمار ندارند بلكه كشورهای جهان سوم خود به استقبال استثمار میروند . چون درخواست تكنولوژی بدون توجه به مسائل دانش فنی آن چیزی جزئ اسارت و استثمار نخواهد بود . متاسفانه كشور ما این اسارت را تجزیه كرده است چرا كه پیش از دویس میلیارد در سی سال گذشته برای صنعت سرمایه گذاری كرده اما تقریباً از صنعت چیز قابل توجهی نداریم در حالیكه كشورهای دیگر با سرمایه گذاری خیلی كمتراز این به صورت یك كشورصنعتی درآمده اند.
در میان صناع مختلف صنعت خودرو دارای اهمیت بیشتری است زیرا ان را معمولاً مادر صنایع دیگر می نامند . دلیل عمده اهمیت این صنعت عبارتند از : كاربرد وسیع ، پچیدگی، گستردگی قطعات مورد نیاز و در نتیجه وسیع بودن كارخانجات مرتبط با این صنعت، ارزش افزوده در صنعت خودرو است .نگاهی گذرا به وضعیت این صنعت در كشورهای پیشرفته صنعتی ما را با اهمیت این صنعت بیشترآشنا می سازد . از كلیه اتومبیلهای تولید شده در جهان در سال 2000 میلادی 85 % آن در سه بخش عمده صنعتی جهان تولید شده است . از این رقم حدود 28% مربوط به كشورهای اروپایی ، 29 % مربوط به آمریكا و 28 % مربوط به ژاپن است . ژاپن در فاصله سالهای 76 تا 85 میلادی 52% و از سال 85 تا 2000 حدود 200% رشد در تولید داشته است و این رقم افزایش برای تولید آن هم در حد تولیدات ژاپن بسیارزیاد است . در نتیجه تعیین سیاست در مورد این صنعت از تصمیم گیری های مهمی است كه مسئولان نظام باید بدان به صورت عمیق توجه كنند چرا كه مسئولان نظام باید بدان به صورت عمیق توجه كنند چرا كه این موضوع نقش مهمی در استقلال یا به عكس وابستگی دارد . میان خودروها نیز خودروی سواری بعلت مصرف فوق العاده آن نسبت به خودروهای دیگر نقش مهمتری را ایفا می كند در این جا تاریخچه خودروی سبك در ایران را  بررسی  و هم چنین تاریخچه كارخانه ایران خودرو.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky