توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت نورپردازی ساختمان (بخش دوم) دارای 31 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت نورپردازی ساختمان (بخش دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت نورپردازی ساختمان (بخش دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت نورپردازی ساختمان (بخش دوم) :

پاورپوینت نورپردازی ساختمان (بخش دوم)

پاورپوینت نورپردازی ساختمان (بخش دوم) 31 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و پاورپوینت نورپردازی ساختمان (بخش دوم)
فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

نور بخشی از مصالح ساختمانی می باشد و با حجم و بدنه و نمای ساختمان، یک پیکر را می سازد . هر کدام دیگری را تکمیل می کند.
نور در تاریکی حامل پیام ها و اشاراتی برای انسان است نور در واقع حکم یک راهنما ا در فضاها و مسیرهای ورودی و خروجی عاری از نور و فضاهای تاریک دارد.
رویکرد به نورپردازی نما باید علاوه بر سلیقه هنری مبتنی بر دانش مهندسی برق نیز باشد. نورپردازی که از برق و خصوصیات نور آگاهی ندارد نمی تواند با ابزار نور به طراحی مشغول گردد. به عبار دیگر نورپردازی نما تلفیقی از هنر معماری و دانش مهندسی می باشد.
به جرأت می توان گفت که مهندسین معمار در حین طراحی نما، تنها به حجم، جنس مواد و طرح نما در روز توجه می نماید. عدم توجه کافی به نورپردازی نما باعث شده است در شب با احجام مخوف و تاریکی در شهر مواجه می شویم.
مهم ترین نکته ای که می توان به فعالین نما توصیه نمود، طراحی و تصویب نورپردازی نما پیش از اجرای نما می باشد. نیازمندی های برق کشی، نیازمندی های فاصله گذاری ها و جایابی های چراغ ها در نما، در نحوه اجرای نمت تأثیراتی شگرف دارد.
هنر طراحی نور نما، نمایش نور و مخفی نمودن منابع نوری می باشد. این امر بدون لحاظ طراحی نور در حین اجرای نما میسر نخواهد شد.
هدف از نورپردازی نشان دادن اهمیت مفاهیم و نوع نورپردازی در یک ساختمان می باشد. اگر ساختمانی را در دست اجرا دارید پیش از نورپردازی از خود بپرسید این ساختمان یا بنا قرار است چه چیزی را در ذهن بیننده تداعی نماید. جواب این سؤال، ما را از تکرار مسیرهای نورپردازی غلط تا حدود زیادی نجات می دهد.

.
پاورپوینت نورپردازی ساختمان (بخش دوم)
فهرست:

عنوان
نورپردازی ساختمان
تاریخچه سازه های کششی
نورپردازی سازه چادری
نور پردازی LED
نور پردازی از پشت (Back-lighting)
نور پردازی از جلو (Front lighting)
نور پردازی فضای سبز
انواع نورپردازی فضای بیرون
نورپردازی و روشنایی در معماری مدرن
روانشناسی نور
.

عنوان: نورپردازی ساختمان (بخش دوم)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky