توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه راهکار بهینه ممیزی انرژی جهت کاهش مصرف انرژی سرمایشی و گرمایشی (نمونه موردی؛ طراحی پارک موزه انرژی شیراز) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه راهکار بهینه ممیزی انرژی جهت کاهش مصرف انرژی سرمایشی و گرمایشی (نمونه موردی؛ طراحی پارک موزه انرژی شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه راهکار بهینه ممیزی انرژی جهت کاهش مصرف انرژی سرمایشی و گرمایشی (نمونه موردی؛ طراحی پارک موزه انرژی شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه راهکار بهینه ممیزی انرژی جهت کاهش مصرف انرژی سرمایشی و گرمایشی (نمونه موردی؛ طراحی پارک موزه انرژی شیراز) :






تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

بالا بودن سهم قابلتوجه از مصرف انرژی ساختمان در ایران و اهمیت موضوع بهینهسازی مصرف انرژی در این بخش بیتردید نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی برای کاهش مصرف انرژی در بخش ساختمان میباشد. ازآنجاکه در معماری عصر حاضر سعی بر این است که ساختمان بتواند با توجه به الگوهای طراحی که در پیش میگیرد، نیازهای حرارتی ساکنین را تا حد امکان تامین نماید، بنابراین اجرای راهکارهای بهینهسازی مصرف انرژی در ممیزی انرژی ساختمانها میتواند بسیار راه گشا باشد. این مقاله در راستای رسیدن به این هدف ساختمان پارک موزه انرژی در شهر شیراز را (در مرحله طراحی آن) بهعنوان نمونه مطالعاتی موردپژوهش قرار داده است. در روند کار از مطالعات کتابخانهای و شبیهسازی رایانهای نرمافزار دیزاین بیلدر (Builder Design (بهعنوان یک روش مطالعاتی معتبر، بهمنظور تایید یافتهها و نتایج استفادهشده است. نتایج تحقیق نشان داده است که استفاده از سامانههای غیرفعال خورشیدی در پروژه بهویژه کاربرد دیوار ترومب همراه با سایبان می تواند میزان مصرف انرژی در بخش سرمایش و گرمایش را تا 31 درصد کاهش دهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky