توضیحات

توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 پایان نامه ارائه مدل بهبود كیفیت خدمات در صنایع تكنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ... دارای 93 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف پایان نامه ارائه مدل بهبود كیفیت خدمات در صنایع تكنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ...  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پایان نامه ارائه مدل بهبود كیفیت خدمات در صنایع تكنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ...،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پایان نامه ارائه مدل بهبود كیفیت خدمات در صنایع تكنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ... :

توضیحات:
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان ارائه مدل بهبود كیفیت خدمات در صنایع تكنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی(GP) در قالب فایل pdf و در حجم93 صفحه.

چکیده:
در كشورهای توسعه یافته همگام با رشد و پیشرفت سیستمها و فنون مدیریت كیفیت در بخش صنایع تولیدی، در صنایع ارائه خدمت نیز در بكارگیری مدلها و فنون مدیریت و تضمین كیفیت پیشرفتهای چشمكیری صورت گرفته است. متاسفانه در كشورهای در حال توسعه نیازهای اولیه باعث توجه تك بعدی و غیر معقول به امر تولید گشته است و باعث كم كاری در بخش كیفیت خدمات در این كشورها شده است. از این رو در این تحقیق بهبود خدمات در صنایع تكنولوژی اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته است. در این میان روش QFD روش بسیار موثر و كارا برای تحقق مشتری گرایی در سازمان می باشد كه از نظر سازمانها و شركتهای پیشرو در داخل كشورمان نیز به عنوان یك روش موثر در جهت برآورده ساختن نیازهای مشتری شناخته شده و بارها بكار گرفته شده است. برخی ایرادات وارد بر QFD عبارتند از ابهام در ندای مشتری و عدم قطعیت در تعیین مقادیر هدف.

در این تحقیق با ارائه یك مدل تركیبی از "گسترش كاركردهای كیفیت (QFD) و منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی، سعی شده تا بر این نقاط ضعف غلبه شود و گامی در جهت بهبود و توسعه مدلهای كیفیت در زمینه خدمات برداشته شود تا بتوان در آینده با كارهای مشابه در این زمینه، خلاء موجود را كاهش داد.

پایان نامه ارائه مدل بهبود كیفیت خدمات در صنایع تكنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ... فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
بیان مسئله
هدف تحقیق
نمونه مورد بررسی
سئوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فصل دوم: مروری بر ادبیات
مرور ادبیات
گسترش کارکردهای کیفیت(QFD)
منطق فازی
برنامه ریزی آرمانی
فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
محدودیتهای تحقیق
ابزار جمع آوری اطلاعات
روش تحلیل داده ها
مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه­ریزی آرمانی
فصل چهارم: یافته های تحقیق
مقدمه
تشکیل کمیته QFD
شنیدن ندای مشتری
بازبینی خواسته های مشتری
وزن دهی خواسته های مشتری
تبدیل متغیرهای زبانی به اعداد فازی
روش سه مرحله ای QFD
خانه شماره 1 QFD
خانه شماره 2 QFD
خانه شماره 3 QFD
طبقه بندی الزامات عملیات
تعریف متغیرهای تصمیم گیری
تعیین آرمانها و اولویت آنها در تعیین مقادیر هدف
ارائه مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
مقدمه
نتایج پرسشهای تحقیق و ارائه پیشنهادات
ارائه پیشنهادات جهت تحقیقات آتی
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادات به شرکت نمونه
منابع و مأخذ
چکیده لاتین

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky