توضیحات

توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 پایان نامه استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های های تحقیقاتی دارای 165 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف پایان نامه استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های های تحقیقاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پایان نامه استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های های تحقیقاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پایان نامه استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های های تحقیقاتی :

توضیحات:
پایان نامه کارشناسی ارشد استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های پروژه های تحقیقاتی، دانشگاه تربیت مدرس، در 165 صفحه بهمراه کلیه ضمائم مربوطه که برای نخستین بار از طریق فــــــــرافایل در اینترنت قرار می گیرد.

چكیده:
عدم موفقیت پروژه ها در یك نرخ هشداردهندهای قرار دارد. ارزیابیهای كمی نشانگر اینست كه تقریبا 30% پروژه ها قبل از كامل شدن منتفی می گردند كه این امر، اتلاف زمان، هزینه و تلاشهای صرف شده را در بر خواهد داشت. مابقی پروژه ها نیز معمولا یا در تحویل كامل حوزه كاری اولیه (به لحاظ ابعاد كار و كیفیت آن) شكست می خورند یا دیرتر تحویل می شوند و یا بودجه های آنا از حد تجاوز می كند. مطابق تحقیقات صورت گرفته، اكثریت قریب به اتفاق پروژه های توسعه در مورداهداف زمان وهزینه با گذشتن 40% تا 200% از حد پیش بینی شده، شكست می خورند. این شكستها میلیاردها دلار را در هر سال صرف خود می كنند، ضمن اینكه در همه فرهنگها و برای هر نوع از پروژه ها اتفاق می افتند. تلاشها برای بهبود عملكرد پروژه ها، به دلیل ساختاری كه برنامه ریزی و مدیریت پروژه سنتی ومتداول دارند، كمتر نتیجه داده است. در سالهای اخیر روشی بر مبنای تئوری محدودیتها ‏‎(TOC)‎‏ توسط دكتر گلدرات ارائه گردیده است كه در آن سعی شده تا ضمن كوتاه شدن زمان اجرای پروژه، ایمنی زمان تحویل آن تامین گردد، برنامه ریزی و كنترل پروژه ساده تر شود، مدیریت آن تسهیل گردد، رضایتمندی تیم پروژه بالاتر رود و خروجی پروژه با همان منابع افزایش یابد. این روش نوین كه در برخی از كشورها كاربرد پیدا كرده و تنها چهار سال از عمر آن می گذرد، به زنجیره بحرانی ‏‎(Critical Chain)‎‏ مشهور شده است. بكارگیری موفق این روش به دلیل ویژگیهای خاص آن نیازمند تغییر در سازمان و اجزای آن می باشد. این تحقیق ضمن ارائه روش مذكور، آن را در مورد یك نمونه عملی بكارگرفته است و با بیان نقاط ضعف و قوت آن در عمل، به نحوه و چگونگی تغییرات رفتاری افراد و سازمان پرداخته است.
در تحقیق حاضر همچنین الگوریتمی جهت پیاده سازی این روش پیشنهاد شده است كه استفاده سازمانها از آن می تواند برای اجرای موفق، كمك شایانی نماید. علیرغم وجود برخی نقاط ضصف در روش زنجیره بحرانی، بكار بستن آن در سازمانهایی كه عمده فعالیتشان بصورت پروژه است، می تواند آنان را متحول سازد و نوید دهنده دوره جدید و موفقیت آمیزی از زندگیشان باشد.

پایان نامه استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های های تحقیقاتی
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات
مقدمه
سابقه و ضرورت انجام تحقیق
تعریف مسئله و بیان اصلی تحقیق
جنبه جدید بودن و نوآوری طرح
روش تحقیق
نحوه ارائه مطلب و تحقیق
فصل دوم: مبانی و خصوصیات روشهای کنترل پروژه
مقدمه
دروه های گسترش محصولات
تاریخچه کنترل پروژه و روشهای برنامه ریزی
بررسی و ارزیابی روشهای سنتی برنامه ریزی پروژه
تئوری محدودیتها
متدولوژی زنجیره بحرانی
تبدیل یک برنامه ریزی مسیر بحرانی به برنامه ریزی زنجیره بحرانی
مبانی برنامه ریزی پروژه
موفقیت با زنجیره بحرانی
خلاصه زنجیره بحرانی
فصل سوم: نقد و بررسی روش زنجیره بحرانی
تعامل با زمانهای میانگین هر فعالیت
انباشتن بافر
رفع ناسازگاری منابع
سازمان
مشخص نمودن هدف
ساختن شبکه
نرم افزار زنجیره بحرانی
مزایای غیرملموس
مزایای غیر ملموس
نقاط ضعف زنجیره بحرانی
خلاصه
فصل چهارم: تغییر برای پیاده سازی زنجیره بحرانی
مقدمه
مدل پیاده سازی
چشم انداز پایانی
تئوری پیاده سازی
مدل مقاومتی گلدرات
برنامه تغییر
حرکت به جلو
اندازه گیری و کنترل پیاده سازی
خلاصه
فصل پنجم: نتیجه گیری
مقدمه
الگوریتم پیشنهادی جهت پیاده سازی زنجیره بحرانی
توصیف قدمهای الگوریتم
کلیدهای فرهنگی برای پیاده سازی موفق
فصل ششم: پیاده سازی زنجیره بحرانی در پروژه تحقیقاتی ارزیابی بتن های سیستم فاضلاب شهری
...
فصل هفتم: تحلیل و نتیجه گیری
دستاوردهای پروژه
نتیجه گیری
زمینه هایی برای تحقیقات آتی
پایان نامه استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های های تحقیقاتی
فهرست منابع


برای دریافت مشاوره در خصوص این پایان نامه یا سفارش انجام هر یک از بخشهای پایان نامه های مرتبط با این موضوع، با ما در تماس باشید.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky