توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر شعاع انحنای داخلی قالب بر روی مشخصه های تغییر شکل و توزیع کرنش در نمونه در حین پرس در کانالهای زاویه دار با مقطع همسان دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر شعاع انحنای داخلی قالب بر روی مشخصه های تغییر شکل و توزیع کرنش در نمونه در حین پرس در کانالهای زاویه دار با مقطع همسان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر شعاع انحنای داخلی قالب بر روی مشخصه های تغییر شکل و توزیع کرنش در نمونه در حین پرس در کانالهای زاویه دار با مقطع همسان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر شعاع انحنای داخلی قالب بر روی مشخصه های تغییر شکل و توزیع کرنش در نمونه در حین پرس در کانالهای زاویه دار با مقطع همسان :






تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

پرس در کانالهای زاویهدار متقاطع یکی از مهمترین روشهای اعمال تغییر شکل پلاستیک شدید میباشد که درفرآوری مواد فوق ریزدانه و نانو ساختار مورداستفاده قرار میگیرد. در تحقیق حاضر تاثیر شعاع انحنای داخلی درمحل تقاطع کانالها بر روی مشخصههای سیلان فلز و نحوه توزیع کرنش در نمونه موردبررسی قرارگرفته است. نتایج نشان میدهد که با افزایش شعاع انحنای محل تقاطع کانالها، ناحیه پر نشده از فلز در گوشه پایینی محل تقاطع وهمچنین منطقه اعمال تغییر شکل کوچکتر شده و درنتیجه کرنش در نواحی پایینی نمونه افزایش پیدا میکند. همچنین نیروی لازم برای انجام فرایند با افزایش شعاع انحنای داخلی نمونه افزایش مییابد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky