توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل هکرها دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل هکرها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل هکرها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل هکرها :

دانلود فایل هکرها

بصورت فایل ورد قایل ویرایش و آماده ارائه

قصد داریم با شما در مورد هک و هکرها صحبت کنیم. اوایل برنامه های کوچکی توسط برنامه نویسان بنام “Hacks” نوشته می شد که شوخی های بی ضرر، دسترسی های بی اجازه و برگرفته از احساس “ جلوی من حصار نکش” بود، اما اکنون تبدیل به زیان های جدی شده است که به سیستمها وارد می شود.

بهرحال در بعضی اوقات، هکرها برای سازمان ها مفید هستند و بعنوان محافظ عمل می کنند. بد نیست که با فرهنگ و برنامه های این گروه از افراد آشنا شویم. بنابه تعریف، آنها افراد یا گروههایی از افراد با انگیزه های متفاوت هستند که امنیت یک سازمان یا یک فرد را به مخاطره می اندازند.

آنها کاوشگران قلمروهای جدید هستند. بعضی برای منافع شخصی و بعضی برای سودرساندن به دیگران. اطلاع داشتن از تاریخ هک راه و آینده احتمالی آن را مشخص می کند. مطالعه در مورد هکرهای برجسته و داخل شدنهای بی اجازه آنها به سیستمها به افزایش آگاهی در این مورد کمک می کند.

هکرها کیستند؟

اصطلاح “هک ”به میانبر ایجاد شده در یک برنامه برای انجام سریعتر کار، اشاره می کند. (این تعریفی است که با پیدایش این کلمه همراه آن بوده است.) طبق یک خرده فرهنگ، هکرها سعی در پنهان کردن هویت واقعی خود می کنند، هرچند مطالعات نشان داده است که بعضی از آنها از تحسین شدن بدلیل ماجراهایی که بوجود می آورند، لذت می برند. بیشتر آنها از اسامی مستعار مانند Hackingwiz یا Hyper Viper استفاده می کنند. آنها خود را افراد ماهر و هنرمندی می دانند که گاهی خود را از ویروس نویسان جدا می کنند. در حقیقت، برای مشخص کردن یک هکر، تعریف مشخصی وجود ندارد. آنها دارای زمینه های متفاوتی هستند و دلایلی که پشت هک وجود دارد گستره وسیعی را می پوشاند، اما باعث تهدیدهای مشترکی می شوند. هکرها افراد باهوشی هستند و از اینکه کامپیوترها را به انجام کاری که دوست دارند وامی دارند، لذت می برند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky