توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله دارای 144 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله :

فایل ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله

مقدمه

كشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویكرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای كوچك و بزرگ باعث شد تا ایجاد كارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق بیافتد و تولید داروهای شیمیایی در داخل كشور بسیار ناچیز بوده و اكثر داروهای مورد نیاز شبكه مصرف از طریق واردات تأمین گردد، تا قبل از پیروزی انقلاب بیشتر داروها از كشورهای آمریكا و آلمان وارد كشور می‌شد و معدود شركتهای تولیدكننده دارو در كشور تحت لیسانس شركتهای معروف كشورهای فوق به تولید دارو در داخل كشور با استفاده از فن آوری و اطلاعات آنها می‌پرداختند و كمترین كار فایلاتی در زمینه داروسازی و طرح ژنریك داخلی دارو انجام می‌پذیرفت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌و ایجاد تحریم‌های اقتصادی، شركتهای دارویی جزء طرحهای مهم دهه انقلاب محسوب و بخصوص ایجاد دو شركت بزرگ ساخت محلولهای تزریقی در شهرهای مشهد و تبریز در دستور كار دولت قرار گرفت.

البته در كنار شركتهای دارویی تولیدكننده محلولهای تزریقی، شركتهای دارویی دیگری نیز جهت تولید انواع قرص، كپسول و شربت به بهره برداری رسید.

شركت داروسازی ثامن از سال 1364 بصورت طرح توجیهی و انتخاب زمین شروع به فعالیت و در سال 1372 توسط رئیس جمهور وقت جناب آقای‌هاشمی‌رفسنجانی افتتاح گردید.

در ابتدا و به دلیل حجم كم داروهای تزریقی در بازار، تنها نیاز شركت، تولید هرچه بیشتر انواع سرم و عرضه به بازار بود، ولی به تدریج و با افزایش تولید و پایان دوره خاص ناشی از جنگ تحمیلی، شركت داروسازی ثامن، توجه به نیازهای مشتریان را سرلوحه كار خود قرار داده و با تشكیل یك تیم از متخصصان به عنوان واحد ارزیابی رضایت مندی مشتریان و خدمات پس از فروش اولین قدم در این راستا را برداشت.

اكنون كه تعداد شركتهای تولیدكننده روبه افزایش و امكان ورود شركتهای خارجی به بازار ایران بسیار محتمل می‌باشد، توجه به نیازمندیهای كیفی و كمی‌محصول و تطابق آن با نیازهای مشتریان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

فایل ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله
فهرست مطالب

مقدمه. 2

بیان مسأله یا موضوع فایل.. 3

ضرورت انجام فایل.. 3

هدف از مطالعه موضوع. 4

پیشینه فایل.. 5

فرضیات... 5

تعریف عملیات متغیرها 6

ابزار گرد آوری داده‌ها 7

جامعه آماری.. 7

مراحل انجام فایل.. 7

تعریف مفاهیم.. 7

محدودیت‌ها- موانع و مشكلات فایل.. 9

بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی 11

1- تاریخچه. 11

ادویه ی مركبه و شناخت مفردات طبی.. 12

دارو شناسی در ایران.. 14

2- تكنولوژی.. 18

3- روش اجرایی عملیات تولید (مراحل ساخت محلولهای تزریقی) 19

ساخت محلول.. 25

بخش 2: مباحثی در مورد مشتری.. 27

1- مشتری کیست؟. 27

قبل از اینكه مشتریانتان تغییر رأی بدهند رفتارتان را تغییر دهید 27

مقدمه. 27

حقایق مسلم درباره مشتریان.. 27

یكی از مدیران فورد در مورد مشتری می‌گوید: 28

مشتری سود است و هرچیزدیگر هزینه سربار 30

خودتان را به جای مشتری بگذارید. 31

چرا مشتریانمان را از دست می‌دهیم.. 33

مشتری یعنی كسب و كار، كسب و كار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری.. 34

هنری فورد در این خصوص می‌گوید: 35

هدف سازمان شما ایجاد مشتری است... 36

اقدامات اساسی برای جلب مشتری بیشتر. 37

با مشتریان خود ارتباط دائم داشته باشید. 39

هر یك از كاركنان شما باید مشتریانتان را ملاقات كنند. 40

2- «روش اجرایی نحوه ارتباط با مشتری و اندازه‌گیری رضایت مشتری» 43

تعاریف... 44

شرح فعالیت‌ها 44

كلیات... 44

ارتباط با مشتری.. 45

نحوه اندازه‌گیری میزان رضایت مشتری.. 47

3- «روش اجرایی رسیدگی به شكایت مشتریان». 49

تعاریف... 50

مسئولیت و اختیار 50

شرح فعالیت‌ها 50

بخش سوم: بازاریابی.. 53

تعریف... 53

1- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار 54

2- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار 57

3- آمیخته های بازاریابی 61

«روش فایل». 71

مصاحبه و اخذ نظرات كتبی بوسیله پرسشنامه: 71

منابع اطلاعات... 72

اطلاعاتی راجع به رؤسای بیمارستانها و مسئولین فنی داروخانه‌ها: 73

بررسی فرضیه‌ها: 74

فرضیه 1: 74

فرضیه 2: 75

فرضیه 3. 75

فرضیه 4. 76

فرضیه 5. 76

فرضیه 6. 77

تحلیل یافته‌های پرسشنامه ای.. 78

تبلیغات برای فروش.... 78

نتیجه گیری.. 80

پیشنهادات... 80

توصیه به سایر دانشجویان.. 80

نمونه پرسشنامه. 80

منابع: 8

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky