توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی) دارای 79 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی) :

تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)

مقدمه:

نقش اساسی و اهمیت صنایع ریخته گری که تولید کننده قطعات برای صنایع هستند در خودکفایی کشور بر هیچکس پوشیده نیست

دوره آموزشی کاردانی به منظور آموزش ریخته گری به معنای علم و فن شکل دادن فلزات از طریق ذوب فلز و ریختن ماده مذاب در قالب و انجماد مذاب برای بدست آوردن خواص متالوژیکی مطلوب آن ، تدوین شده است و هدف از آموزش آن ، تربیت کاردان برای بهره برداری و اجرای با آگاهی در زمینه های علمی و فنی ریخته گری می باشد.

طو ل متوسط آموزشی این مجموعه باکار آموزی 2 سال است و برنامه های درسی آن در ترم 4 ترم برنامه ریزی می شود و علاوه بر دروس نظری ازمایشگاهی و کارگاهی ، 4 ماه کارآموزی (4 واحد ) اختصاص می یابد.

طول هر ترم 17 هفته آموزش کامل است -هر واحد درس نظری 17 ساعت و عملی و آزمایشگاهی 34 ساعت و کارگاهی 51 ساعت و کارآموزی حداقل 72 ساعت است. کارآموزیها در واحدهای ذیربط انجام می یابد.

تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول 2

مقدمه 3

تاریخچه ریخته گری و فلز كاری در ایران 4

نوع شغل 6

عمده فروشی یا خرده فروشی 7

نوع تولیدات ، خدمات ، تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)
فهرست تولیدات و خدمات 7

فوم های فلزی 8

انواع خدمات ارائه شونده در متالوژی 10

لیست محصولات 12

خدمات 14

فصل دوم 18

نیروی كار و استاندارد های نیروی مشغول به كار 19

مشخصات شركت ریخته گری 20

ایمن سازی در كارخانه های ریخته گری 26

فصل سوم 36

رقبا و مصرف كنندگان نهایی محصولات متالوژی در بازار ایران 37

مشتریان 37

نحوه اجرای CRM در محیط صنعتی كارگاه های ریخته گری 38

كانال های بازار یابی 40

بازارهای ریخته گری 40

فصل چهارم 43

روشهای جاری فروش محصول 44

نمایشگاه محصولات ریخته گری 44

اسكان و نحوه تبلیغات 47

نوع تبلیغات كالاهای تولیدی و خدمات 48

طرحهای توجیهی و امكان سنجی ویژه ریخته گری 52

روشهای جاری فروش محصولات 54

نوع كالاهای تولیدی 55

نحوه طراحی محیط كار 55

طراحی محیط كار 60

سهولت دسترسی مشتری به كالاهای ریخته گری با بازار MCT 62

فصل پنجم 65

پیشنهاداتی در این شغل 66

بحث و نتیجه گیری 68

پیشنهادات 69

منابع 70

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky