توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاریخچه بیمه و خدمات بیمه ای (فنون فروشندگی) دارای 42 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاریخچه بیمه و خدمات بیمه ای (فنون فروشندگی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاریخچه بیمه و خدمات بیمه ای (فنون فروشندگی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاریخچه بیمه و خدمات بیمه ای (فنون فروشندگی) :

تاریخچه بیمه و خدمات بیمه ای (فنون فروشندگی)



تاریخچه بیمه و خدمات بیمه ای (فنون فروشندگی)
فهرست مطالب


فصل اول عنوان صفحه

چكیده

1-تاریخچه بیمه 1

2- نوع شغل و تولید خدمات بیمه ای 8

3- نوع تولیدات و خدمات 10

فصل دوم:استاندارد

1-نیروی كار و استانداردهای نیروی كار 11

2- محیط كار و استانداردهای محیط كار 12

فصل سوم:بازاریابی

1- بازارهای هدف 13

2- رقبا و مصرف كنندگان نهایی 16

3- نوع تبلیغات كالا یا خدمات 18

4- روابط بازار هدف با مؤلفه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی 20

فصل چهارم:فنون فزوشندگی و چیدمان فروشگاه

1- روشهای جاری فروش محصولات با خدمات 26

2- خدمات پس از فروش 27

3- سهولت دسترسی مشتری به كالا یا خدمات ،نمایندگیهای فروش ،خدمات 32

4- نحوه طراحی مكانهای عرضه خدمات بیمه ای 32

5- نحوه ایمن سازی مكانهای خدمات بیمه ای 32

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات 34

چكیده

در این كه حاوی 34 صفحه از كار انجام شده در مورد كلیات بیمه و گرایش اختصاصی در مورد بیمه آسیا می باشد كه مطالبی درباره تاریخچه از اول پیدایش و نحوه رشد و شكوفایی و تبدیل آن به نوع خدمات بیمه امروزی و تولید انواع خدمات بیمه آسیا و نحوه فروش و نحوه خدمات رسانی یعنی پشتیبانی و نوع فروش و همین طور در مورد نیروی كاری لازم چه از نظر فروش و بازار یابی و چه از نظر خدمات دهی و محیط كار و طریقه ایمن سازی آن و نیز در مورد بازارهای هدف و رقبای كه در حال حاضر در بازار بیمه فعالیت دارند و همچنین مصرف كنندگان و روابط ایجاد شده در بازار هدف و مولفه های اقتصادی و اجتماعی و نحوه تبلیغات و عرضه خدمات پس از فروش و نحوه سهولت دسترسی مشتری به عرضه خدمات نهایتا نتیجه اینكه لازم است فرهنگ بیمه ای در جامعه بیشتر از این تبلیغ و عرضه شود خصوصا در مورد بیمه زندگی كه نسبت به كشورهای دیگر خیلی با آمار و استقبال كمی روبرو می باشد امید است با تبلیغ بیشتر و فرهنگ غنی تر آحاد مردم به طرف بیمه خصوصا بیمه عمر و پس انداز و حوادث و دیگر انواع بیمه های كه لازمه اقشار مختلف مردم است و همه اقشار مردم از خدمات بیمه ای بهرمند شوند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky