توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مهندسی ارزش در اجرای مدیریت دارای 80 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مهندسی ارزش در اجرای مدیریت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مهندسی ارزش در اجرای مدیریت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مهندسی ارزش در اجرای مدیریت :

مهندسی ارزش در اجرای مدیریت

خلاصه

مقدمه

پیشرفت ها در مدیریت ارزش

مدیریت ارزش به عنوان سبك و روش مدیریت

منابع و مآخذ

این ، مدیریت/ مهندسی ارزش را به عنوان یك سبك مدیریت در اجرای ­ها بیان می­دارد و در كل سعی شده است. با بررسی یك سری فایلاتی كه توسط محققان زبده در این زمینه انجام گرفته و تحلیل نتایج آنها به یك نتیجه­گیری كلی در مورد چگونكی تداخل مدیریت ارزش و اجرای ­ها دست یابیم. همانطور كه می­دانیم مدیریت یا مهندسی ارزش تكنیكی است كاركردگرا كه كارآیی خود را به عنوان یك ابزار مدیریتی مؤثر برای بهبود طراحی، ساخت و صرفه جویی در هزینه­های عناصر متنوع یك در عمل اثبات كرده است و برای رسیدن به نتایج مطلوب در مرحله توسعه ، از مهندسی ارزش بایستی در مواردی همچون گزینه های زیر كمك گرفته شود :

- در ابتدای برنامه ریزی ، را بایستی چنان برنامه­ریزی كرد تا پتانسیل ارتقای محصول و صرفه جویی در هزینه بر حداكثر خود برسد.

- از یك تیم چند رشته ای شامل متخصصان حرفه­ای كه به استفاده كاربردی مهندسی ارزش در اجرای ها مسلط می باشند ، بهره مند گردیم.

این شامل چندین بخش كلی است. در ابتدا پس از بیان مقدمه ای بیش­تر در راستای توضیح فعالیت­های فایلاتی انجام گرفته، پیشرفت ها در مدیریت ارزش را بیان نموده و پس از آن مدیریت ارزش را به عنوان سبك روش مدیریت مورد بحث قرار داده و در نهایت 4 روش فایل همواره با ویژگی های هر كدام را شرح می دهیم.

1- مقدمه

«كلی» و «میل» چند فایل برای مؤسسه رویال (یك مؤسسه نقشه­برداری با پروانه رسمی) در اواسط تا اواخر دهه 1980 انجام دادند(1) و بقیه كار توسط انجمن فایلات علوم مهندسی انگلیس پشتیبانی شده این انجمن از یك مطالعه الگو­برداری 26 ماهه ملی در مورد مدیریت ارزش پشتیبانی كرد. نتیجه­ای كه از این مطالعه بدست آمد عبارت بود از یك متودولوژی الگوبرداری شده ملی با بهترین عملكرد در مورد ارزش كه در سال 1998 منتشر شد.

از سال 1998 به بعد نویسندگان توان و دقت این متدولوژی را آزمایش كردند و این نظریه را از طریق اجرای یك برنامه تقویت نمودند. این برنامه عبارت بود از مطالعات متمركز بر روی صنایع در بیش از دویست صنعت به شیوه فایل عمل نگر كه به طور سیستماتیك نتایج را بررسی می كند. این متدولوژی در مطالعاتی از قبیل ­های اصلی و مهم، ایجاد تنظیمات مربوط به شركا و زنجبره تأمین به كار رفته است.

این فایل عمل­نگر بطور موفقیت آمیز به عنوان رویكردهای متقابلاً تقویت كننده مورد استفاده قرار گرفته است فایل عمل­نگر رویكردیست برای فایل اجتماعی كاربردی كه در آن محقق و مشتری در ایجاد و تشخیص راه حل یك مسأله با هم همكاری می كنند این كار به طور معمول مستلزم طراحی مداخلات در فرآیندهای اجتماعی می باشد. (2)

مبنای اصلی فایل عمل درگیری محقق و نمایندگان این در فرآیند فایل به عنوان اقدام ناشی از عمل است. نتیجه عبارتست از بهبود خود عمل، افزایش فهم از طریق نمایندگانی كه در فرآیند فایل درگیرند و بهبود وضعیتی كه در آن، فایل عمل صورت می گیرد. در نهایت تمركز بر سیستم است كه تأكید می­شود و ارتباط تنگاتنگی با سیستم های جهان حقیقی دارد. تئوری پایه ریزی شده به عنوان یك رویكرد كیفی برای فایل توسط گلاسر و استرائوس مطرح شد. اصول اصلی شناخت فزاینده از كار زمینه ای، تئوری پایه ریزی شده در واقعیت، روش اجتماعی مربوط به رفتار، عمل و تأكید در مورد فرآیند، تغییر، تغییرپذیری و پیچیدگی زندگی است.

نویسندگان كه بازتاب در عمل را پذیرفته اند قادر به شناخت تصویر كاملی برای مدیریت ارزش بوده اند كه شامل عناصر ساختار، فرآیند و شرایط سازمانی را می باشد. روش شناسی كه اكنون انتخاب شده و توسط نویسندگان استفاده می شود.(3) یك سیستم حل مسأله كار او مؤثر تغییرگرا برای ­ها و سازمانهاست كه قدرتمند و ساخت یافته شده است.

پیشرفت ها در مدیریت ارزش

مدیریت، ارزش قدرت و نیروی خود را از روش شناسی مبتنی بر تیم و فرآیند با استفاده از تحلیل عمل برای بررسی و انتقال محصول، خدمات، یا در برنامه بهینه كل عمر و هزینه بدون عامل آسیب رسان به كیفیت می گیرد. پیشرفت های مدیریت ارزش در آغاز با تفكر و اندیشه آمریكای شمالی آغاز شد. (4) و (5) و (6) و (7) و در طول اواخر دهه 1960 و 1970 متنوع شد كه به طور بین المللی بیشتر از طریق بخش تولیدی در ژاپن ، انگلیس، ایتالیا ، استرالیاو كانادا بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky