توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انجام HCFC R-22 در چیلرهای مجتمع پتروشیمی اصفهان دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انجام HCFC R-22 در چیلرهای مجتمع پتروشیمی اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انجام HCFC R-22 در چیلرهای مجتمع پتروشیمی اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انجام HCFC R-22 در چیلرهای مجتمع پتروشیمی اصفهان :

انجام پروژه HCFC R-22 در چیلرهای مجتمع پتروشیمی اصفهان

مقدمه Introduction

مبردها Refrigerants

مبردهای جایگزین و معیارهای انتخاب

ملاحظات زیست محیطی Environmental consideration

ملاحظات اقتصادی Economic Consideration

انواع مبردها Kinds Of Refrigerants

محاسبات سیستم سرد كننده ساختمان سایت آفیس در شرایط موجود با گاز R-22

محاسبات سیستم سردكننده ساختمان سایت آفیس با R-507

لزوم استفاده از ضد یخ

اقلام و مواد مورد نیاز جهت انجام تعویض R-22

دستورالعمل تعویض HCFC R-22

واحد تهویه امیدوار است بتواند با انجام تعویض HCFC R-22 كه برای اولین بار در كشور در این مجتمع انجام میگیرد ، رسالت خود را در خصوص تعهدات زیست محیطی و پروتكل مونترال تكمیل نموده و بدین ترتیب در كارنامه خود در خصوص RETROFIT تجربه جدید ( تعویض HCFC ها ) را به دستاوردهای خود اضافه نماید.

البته با توجه به تماس‏ها و مكاتباتی كه از طریق اینترنت بعمل آمده است، از مبرد R-507 بجای فرئون R-22 فقط در دستگاههای سرد كننده‏ای كه دمای آنها زیر صفر است (LOW AND MEDIUM TEMPERATURE) استفاده میشود و این مسئله هم اخیراً و آنهم بصورت یك پروژه فایلاتی كه از طرف ASHRAE هزینه شده است ، عنوان گردیده و در واقع استفاده از R-507 بجای R-22 در سیستمهای سرد كننده با دمای بالای صفر (HIGH TEMPERATURE) و آنهم به كمك BRINE ( ضد یخ – اتیلن گلایكول ) برای اولین بار در این مجتمع صورت میگیرد كه در صورت موفقیت علاوه بر تعویض HCFC ، مسئله بهینه‏سازی در مصرف انرژی نیز مدنظر قرار خواهد گرفت.

نكته : استفاده از گلایكول اتیلن و پائین آوردن دمای آب چیلر از 8°C به 1°C ، از سیستم میتوان بعنوان ICE CHILLER STORAGE بهره برد. ( باید در نظر داشت كه مكانیزمها و سیستمهای بكار برده شده از نظر دما و فشار محدودیتی نداشته باشند )

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky