توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق ساختار های طبیعی در طراحی معماری دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق ساختار های طبیعی در طراحی معماری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق ساختار های طبیعی در طراحی معماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق ساختار های طبیعی در طراحی معماری :

توضیحات:
تحقیق ساختار های طبیعی در طراحی معماری، در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه.

بخشی از متن:
اینكه بسیاری از روش های متداول در معماری مدرن، در بلند مدت پایدار نیستند، مساله جدیدی نیست. روش های نمونه ای در استفاده مؤثرتر از انرژی و مصالح مورد بررسی قرار گرفته. اگر چه با درك واضحی از رویه های طبیعی و عملكرد متقابل آنها و چشم اندازی به نیازهای انسان طراحان می توانند ساختمانهایی با طرح مطبوع، كارا، مولد و باز تولید شونده توسط طرح را اجرا كنند.
كپی برداری از طبیعت چكیده ای از طرحهای خوب طبیعت، علم چند جانبه قدرتمندی است كه مشخصاً به یافتن خواصی از مصالح و ساختارها در نتیجه شکل سلسله مراتبی آنها علاقه دارد. علم كپی برداری از طبیعت، ایده های مربوط به: كارائی درجه بندی شده مصالح (مقیاس بزرگ)، پاسخهای هماهنگ (مقیاس بزرگ بسیار بزرگ و بسیار كوچك) مجموعه های کنترل هوشمند (حس و تحریك در همه مقیاسها)، معماری و كارائی اضافی را فراهم می كند.
مثالهای زیادی از زیست شناسی وجود دارد،جایی كه پاسخهای پیش بینی نشده حیوانات و گیاهان به دما، رطوبت و سایر تغییرات محیط فیزیكی بر پایه اصول زیستی نسبتاً ساده ای بنا شده است.
اگر چه به اجرا در آوردن راه حل های طراحی با استفاده از این اصول در مواردی است كه اندیشه های نوئی برای سازه های دست بشر لازم است.
ما مثالهای خاصی از پایداری در طبیعت و منافع با ارزش این راه حل ها برای مخلو قات متفاوت را بررسی می كنیم.با انجام این كار،می فهمیم كه جهان طبیعی چگونه با ساختمانهای پایدار سازگار می شود و ما به عنوان مهندسان ساختمان چگونه می توانیم كاربرد واقعی آنها را در اجرای ساختمانهای پایدار ارزش گذاری كنیم ...

تحقیق ساختار های طبیعی در طراحی معماری
فهرست مطالب:
مقدمه
معماری با الهام از طبیعت
معماری طبیعی
اصل و مبدا معماری طبیعی
فرانک لوید رایت (1869_1956)
آنتونی گادی (1852_1926)
رادولف استینر (1861_1925)
دگرگونی مدرنیسم
الهام از طبیعت درطراحی سازه های بلند
ساختار تنسگریتی در معماری طبیعت
منابع و مآخذ



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky