توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر دارای 42 سوال می باشد و دارای تنظیمات کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

بسمه تعالی
سلامٌ علیکم
با احترام و تحیات الهی و عرض ادب به محضر جنابعالی اینجانب دانشجوی كارشناسی ارشد مدیریت دولتی در حال انجام تحقیقی باعنوان «تعهد سازمانی« می باشم لذا نیاز مبرم به همكاری صمیمانه و آگاهی از نظرات ارزشمند شما بوسیله این پرسشنامه دارد . خواهشمند است سوالات را به دقت مطالعه نموده، و گزینه مناسب را مشخص كنید. مطمئنا پاسخهای شما کاملا محرمانه بوده و فقط در محاسبات آماری تحقیق، استفاده خواهد شد. قبلاً از التفات ویژه ای که در اختصاص زمان به تکمیل پرسشنامه مبذول می فرمائید کمال امتنان را دارد.

با سلام و احترام به شما محقق گرامی ؛ پرسشنامه فوق توسط اینجانب طراحی یا تنظیم شده است. روایی این پرسشنامه مطمئنا پس از رؤیت اساتید محترم شما، تایید خواهد شد  برای تعیین پایایی هم باید از آزمون  آلفای كرانباخ استفاده کنید که با نرم افزار  SPSS  انجام می شود.
نکته مهم :  این پرسش نامه جهت مطالعه و  استفاده فقط شما به عنوان  پرسشنامه تحقیقتان  ارسال می گردد و خواهشمند است از انتشار  و یا ارائه آن به غیر خودداری فرمایید.
کلیه حقوق معنوی ومادی اثر متعلق به نویسنده و طراح است. خواهشمند است در صورت استفاده با ذكر منبع باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky