توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ساختار ژنتیکی جمعیت ماهی کفال طلایی (Liza aurata (Risso, 1810 در سواحل استان های گیلان و مازندران بر اساس توالی یابی منطقه کنترل mtDNA دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ساختار ژنتیکی جمعیت ماهی کفال طلایی (Liza aurata (Risso, 1810 در سواحل استان های گیلان و مازندران بر اساس توالی یابی منطقه کنترل mtDNA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ساختار ژنتیکی جمعیت ماهی کفال طلایی (Liza aurata (Risso, 1810 در سواحل استان های گیلان و مازندران بر اساس توالی یابی منطقه کنترل mtDNA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ساختار ژنتیکی جمعیت ماهی کفال طلایی (Liza aurata (Risso, 1810 در سواحل استان های گیلان و مازندران بر اساس توالی یابی منطقه کنترل mtDNA :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه آبزی پروری (علوم زیستی)

تعداد صفحات :16

تنوع ژنتیکی ماهیان کفال طلایی (Liza aurata) موجود در سواحل جنوبی دریای خزر با استفاده از روش تعیین توالی ژن D-Loop در سواحل استان های گیلان (انزلی) و مازندران (ساری) بررسی گردید.DNA نمونه ها با استفاده از روش استات آمونیوم استخراج و کمیت و کیفیت آنها با استفاده از روش اسپکتروفتومتری و الکتروفورز ارزیابی گردید. نمونه های DNA تایید شده، PCR و سپس توالی یابی شدند. توالی ناحیه D-Loop در DNA میتوکندریایی کفال طلایی پس از ویرایش شامل 900 جفت باز (bp) بود. درجه خویشاوندی با تست Tajima با استفاده از نرم افزار MEGA بین کفال ماهیان طلایی محاسبه گردید. نتایج این بررسی اختلاف ژنتیکی بالا در مناطق نمونه برداری را نشان می دهد. فاصله ژنتیکی مشاهده شده بین مناطق نمونه برداری 0.435 بود. همچنین میزان بالایی از (0.615) Fst بین دو منطقه نمونه برداری مشاهده شد که این امر بیان کننده تمایز بین جمعیت های موجود می باشد. طبق نتایج حاصل از این بررسی در سواحل جنوبی دریای خزر، در دو منطقه نمونه برداری موجود در محدوده استان های گیلان و مازندران دو جمعیت متفاوت از ماهی کفال طلایی مشاهده شد.
كلید واژه: دریای خزر، کفال طلایی، گیلان، مازندران، تنوع ژنتیکی، mtDNA

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky