توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل ترکیبی فرایند تحلیل شبکه و برنامه ریزی آرمانی سفارش دهی به تامین کنندگان در زنجیره تامین با حداقل انحرافات (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل ترکیبی فرایند تحلیل شبکه و برنامه ریزی آرمانی سفارش دهی به تامین کنندگان در زنجیره تامین با حداقل انحرافات (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل ترکیبی فرایند تحلیل شبکه و برنامه ریزی آرمانی سفارش دهی به تامین کنندگان در زنجیره تامین با حداقل انحرافات (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل ترکیبی فرایند تحلیل شبکه و برنامه ریزی آرمانی سفارش دهی به تامین کنندگان در زنجیره تامین با حداقل انحرافات (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو) :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیق در عملیات در كاربردهای آن (ریاضیات كاربردی)

تعداد صفحات :18

تصمیم گیری برای گزینش و تخصیص سفارش به تامین کنندگان در زنجیره تامین به عنوان یکی از مهم ترین مباحث در این زنجیره مطرح می شود و در برگیرنده ی عوامل زیادی است که گاهی در تعارض با یکدیگر هستند. در این مقاله روش تحلیل عاملی تاییدی برای شناسایی معیارهای اساسی در گزینش تامین کنندگان به کار گرفته شد، هم چنین از روش دیمتل و فرایند تحلیل شبکه برای رتبه بندی تامین کنندگان استفاده شد. علاوه بر این از روش برنامه ریزی آرمانی عدد صحیح برای هدف گذاری تمامی عوامل ملموس و غیرملموس و هم چنین مقادیر کمی و کیفی سطوح زنجیره تامین استفاده گردید. کاهش هزینه خرید و حمل و نقل، کاهش زمان انتظار تا دریافت سفارش، افزایش کیفیت محصول و... به عنوان آرمان های این مقاله لحاظ گردیده است، هم چنین سیاست شرکت مبنی بر کاهش تعداد تامین کنندگان و تعیین میزان سفارش به تامین کنندگان بود که در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس مدل مد نظر شرکت، سفارش دهی به تامین کنندگان صورت گرفت و در نهایت تحلیل حساسیتی بر روی محدودیت های اساسی شرکت انجام شد.
كلید واژه: برنامه ریزی آرمانی، روش دیمتل، روش فرایند تحلیل شبکه، زنجیره تامین

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky